Femme logo

Home / Forums / Archief / 16 dingen

16 dingen

  • aangemaakt
    14 jan 2009
  • laatste reactie
    10 jul 2012
  • 19
    reacties
  • 17
    gebruikers
  • Origineel gepost door Eilse_
    Meest gepost door Anoniem
    Laatste bericht van LittleMockingjay
Archief
  • Aanmaker
    Onderwerp

  • Eilse_
    Bijdrager
    Eilse_
    Reageer

    Ik zag dit laatst op een ander forum en daar bracht het hele leuke reacties ter weeg :3 De bedoeling is, dat je begint met typen, en zo de eerste 16 dingen over jezelf die in je opkomen, aan ons mededeelt. Leuk om te doen en je leert er mensen soms echt mee kennen.

    & natuurlijk geef ik het voorbeeld n_n

    1. Ik ben Eslie en ik ben 15 jaar
    2. Ik heb een teddybeer met een burka om, die burka is eigenlijk de pettycoat van mijn galajurk. Hij ziet er zo uit omdat ik het grappig vond om daar een foto van te maken maar vergeten ben het terug te leggen, nu is hij mijn burkateddy.
    3. ik heb vandaag 3 maanden en één dag met mijn vriend, en dat is voor mijn doen best veel.
    4. Mijn vriend’s haren zijn 5 keer zo lang als de mijne, en mensen zeggen altijd dat ze mij de man in onze relatie vinden.
    5. Ik heb een chronische angst voor alles. Ik durf mensen soms niet aan te kijken, ik durf bij mijn vriendje thuis niet aan te bellen en ik krijg paniekaanvallen in drukke ruimtes.
    6. Zo’n paniekaanval komt opzetten als ik teveel prikkels krijg en ze niet uit kan laten.
    7. Ik laat de overbodige prikkels uit mijn hoofd door het schrijven van proza’s of gedichten, ik kan uren achtereen blijven schrijven.
    8. Ik heb ooit mijn pols gekneusd omdat ik vier uur aan een stuk had geschreven. Hierna was ik 2 schrijfblokken armer.
    9. Ik ben dol op paardrijden, ookal zoeken mensen dat nooit achter mij, omdat ik me daar schijnbaar te alternatief voor kleed.
    10. vrijwel alle alternatieve mensen die ik ken, vinden paarden leuk óf doodeng.
    11. Ik praat meer over mijn beste vriend dan over mijn vriendje en daar worden mensen knettergek van.
    12. Mensen doen heel vaak alsof ik een gestoorde slet ben die met iedereen seks heeft, maar ik ben nog maagd en ik zou nooit vreemd gaan.
    13. Ik ben dol op alcohol en wordt vreselijk snel aangeschoten. Ik haat dronken zijn en ik heb áltijd een kater.
    14. Muziek is een van de belangrijkste dingen uit mijn leven.
    15. Ik ben bisexueel en kom daar redelijk open voor uit, behalve tegenover mijn ouders. Ze zouden me nooit serieus nemen.
    16. Ik heb nog nooit een serieuze relatie met een meisje gehad en denk dat dat er ook nooit van zal komen. Hoewel er twee meisjes zouden zijn die de uitzondering zouden kunnen zijn, maar dat zou onze vriendschap breken.

  • Erwin
    Reageer

    – Ik ben Erwin en ben 21 jaar
    – Ik heb PDD-NOS
    – Ik kijk soms de hele dag anime
    – Ik droom te intens, waardoor ik realiteit met dromen soms in de war haal.
    – Ik wil een hele grote hond hebben later die ik kan knuffelen
    – Liefde vindt mij niet lief
    – Ik heb een fotografisch geheugen, maar de laatste tijd is hij wat defect.
    – Ik hou van dagdromen
    – Ik ben anders, niet op de sugababesgedichtjes manier
    – Ik kan mn linkeroor bewegen zonder het aan te raken (-_-)
    – :oops: is mijn lievelingssmiley op deze board
    – Ik krijg medicatie om m’n gedachten te temmen
    – Ik heb een saai leven
    – Ik woon in een saai dorp
    – Ik eet graag big macs
    – Ik heb geen inspiratie voor sociale lijstjes :P

    bluh

    Eilse_
    Reageer

    Ik kan allebei mijn oren bewegen zonder ze aan te raken :3

    Irisjee
    Reageer

    – Ik ben Iris en ik ben 18 jaar.
    – Ik hou van Milkbreak koekjes, vooral Melk-aardbei.
    – Ik laat vaak drinken over mijn toetsenbord vallen, niet express btw, dus typt dat ding echt brak :’)
    – Ik heb 2 broers en 1 zus, ze zijn een stuk ouder dan mij (25 en 28), behalve mijn broertje dan (14).
    – Ik weet vaak niet wat ik wil, als er serieuze dingen in het spel komen.
    – Ik ben een dagdromer.
    – Ik sms de hele dag door _O-
    – Ik wil later heel veel reizen.
    – Ik wil binnen een jaar op kamers.
    – Ik luister veel muziek, en als ik me kut voel nog meer.
    – Ik hou van lezen en slapen, maar heb vaak te weinig tijd.
    – Ik kom altijd te laat.
    – Ik hou van de zomer.
    – Ik heb chronisch b12 tekort, en krijg er injecties voor.
    – Ik loop stage op een kleuterschool, en dat vraagt veel energie.
    – Als ik ergens mee zit, en ik het belangerijk vind (dus niet: Oh ik heb een 3 voor het proefwerk :| ), probeer ik het weg te stoppen, en daar moet ik mee stoppen, vind ikzelf.

    Vrij inspiratieloos, maar wel veel feitjes :6

    Reageer

    1) Ik ben Margo, hallo
    2) Ik heb een afgrijselijke hekel aan honden, hoewel ze soms ook wel schattig zijn
    3) Ik kan echt een zeikwijf zijn, maar dat heb ik zelf dan wel door dus dan stop ik
    4) Soms ben ik een waterval van woorden, andere momenten weet ik simpelweg niks te zeggen [maar dat ligt ook aan de tegenspreker]
    5) Ik kan beter omgaan met mannelijke figuren, vrouwen hebben teveel problemen
    6) Als ik iets per se wil hebben -en ’t dus ook heb gekocht- dan doe ik er vaak niks meer mee
    7) Ik ben een spellingsfreak
    8) Mijn muzieksmaak valt bij vele mensen uit de smaak, maar dat vind ik heerlijk
    9) Ik houd van macht hebben [Rot op muggen! VErwijdert u van m’n kluisje]
    10) Oud Nederlands vind ik geinig, maar als ’t voor school moet, haat ik het [simpelweg omdat ik er dan meestal geen reet van snap en ik er op het laatste moment achter moet komen wat er staat]
    11) Wat me herrinnert aan: ik ben een echt last-minute persoon, wat vaak lijdt tot veel stress
    12) Ik vergeet altijd of leiden met lange of korte ij is
    13) Ik ben over het algemeen heel vergeetachtig, ik leg iets ergens neer, en vergeet dat een seconde erna -wat, geloof me, een zeer grote frustratiebron is :P-
    14) Ik ben iemand die eerst doet, dan denkt [vooral bij apparaten ofzo, eerst probeer ik ’t aan de praat te krijgen, dan pas ga ik een gebruiksaanwijzing lezen :P ]
    15) Ik raak best snel verveeld
    16) Ik ben heel erg kieskeurig qua mannen

    Schetst dit me nou als een heel erg het-glas-is-half-leeg-persoon? :P

    SanderH
    Reageer

    1. Ik heet Sander en ben 17 jaar.
    2. Ik heb dikwijls moordneigingen. Mijn buurmeisje speelt namelijk graag ’s ochtendsvroeg trompet. Nog slecht ook. Maargoed, geen serieuze moordneigingen natuurlijk, gewoon extreme ophopingen van ergernis.
    3. Vrienden beschrijven mij als een droge sarcastische lul. Dat komt door de feiten dat mijn humor droog is, ik zo sarcastisch ben als de pest en ik een lul ben. Voor de rest val ik moeilijk in te delen. Sommigen noemen me emo, anderen noemen me kakker. Respectievelijk omdat ik altijd donker draag en omdat ik mensen dis in debatten.
    4. Vroeger heb ik op zowel taekwondo (vechtsport) als schaken gezeten. Niet echt de meest logische combinatie, toch?
    5. Ik game al vrijwel m’n hele leven (hoewel de afgelopen maanden minder) en houd graag de schijn hoog dat ik het ook echt kan. Dat doen wel meer mensen met de hobby die ze hun hele leven vasthouden, dan denken ze dat ze het kunnen :p
    6. Ik neig heel snel verliefd te worden.. Irritant trekje, maarja, kan er weinig aan doen. Schijnt iets te maken te hebben met m’n jeugd ofzo :’)
    7. Speaking of which, ik heb sociale angst. Gezien ik bijna 18 ben, mag ik het dan OPS noemen, yes. Ik heb dan ook niet extreem veel vrienden irl, maar dat zit me niet echt dwars :) Ik heb goede vrienden en daar gaat het om.
    8. Ik wil altijd de beste zijn in dingen. Dat is niet echt een positief trekje, maar het is denk ik om mezelf te bewijzen, omdat ik onzeker ben soms. Punt is wel dat ik altijd de beste wil zijn in de meest nutteloze dingen. Voornamelijk games, maar ik zit nu ook altijd in de klas met m’n pen te draaien enzo..
    9. Ik ben vrij nuchter. Probeer alles op een wetenschappelijke manier te verklaren en geloof daarom in vrijwel niks dat nog niet bewezen is (God, occultisme, magie, etc). Ook nuchter in de zin dat ik me niks van mijn problemen aantrek. Je moet immers problemen oplossen, je er zorgen om maken helpt je niet.
    10. Gelukkig zijn er ook nog positieve dingen. Ik heb veel littekens op m’n lichaam. Elk litteken heb ik op een hele domme manier verkregen. Zo heb ik een litteken van 2 cm lengte van een messnee, op de zijkant van m’n pink. De wond was eigenlijk nog wat langer, maarja. Een vriend en ik hadden een mes gevonden in het bos (holy shit!) en gingen er takken scherp mee maken.. Maarja, 1 tak kon ik niet anders snijden dan naar mezelf toe. En natuurlijk, ik schoot uit op een onmogelijke manier en sneed m’n pink open _O- Lutser! Waarom is dit positief? Omdat het verleden bewaard moet worden.. Ik kan er nu om lachen, en ik herinner me dan ook graag de momenten met m’n vrienden.
    11. Mijn opa is een schrijver in Slovenië. Mijn oma ook. Ik heb nogal wat schrijversbloed geërfd dus. Toch weiger ik er ook maar iets mee te doen.
    12. Ohja, bijna vergeten te vertellen. Mijn moeder komt uit Slovenië. Het is best mooi daar enzo. Eerst gingen we naar de bergen toe.. En daar heb ik echt de mooiste plek ooit gezien.. Ik kan het simpelweg niet beschrijven.. maar het had iets magisch. Iets dat het zo meeslepend maakte dat ik er zonder moeite dagen kon blijven om zo die plek nooit uit mijn geheugen te kunnen slijten. Een andere mooie plek: klik!
    13. Mijn favoriete game allertijden is Chrono Trigger. Tegenwoordig zit ik vast aan Guitar Hero 3 en het vervolg erop. Yeah!
    14. Als ik kon, zou ik vrijwilligerswerk gaan doen als bijbaantje. M’n moeder vindt alleen dat ik op dit moment beter een betaald baantje kan zoeken en later vrijwilligerswerk kan gaan doen. Ze heeft wel een punt, omdat ik over een jaar ga studeren enzo..
    15. Ik heb op dit moment een vriendin, Esther. Over een paar dagen zijn we 2 jaar bij elkaar en gaan we naar Shabu-shabu ofzo. Dat is een restaurant waar je onbeperkt kunt eten ^__^ Nee, niet echt de meest romantische date, maar zij vond het een leuk idee (sushieeueuueue! onebepererkerkekrt! yeah!) en de romance komt wel later die avond ofzo :p
    16. Ik wil graag psycholoog worden, maar mocht dat niet lukken, dan heb ik nog een lijstje studies die ik wil oppakken: theoretische/praktische wiskunde, biologie, filosofie, onderwijskunde, elektrotechniek, natuurkunde, politicologie, accountant en nog een paar dingen.

    Zow, da’s 16 :)

    Liset
    Reageer

    Nou ik ga mn best doen:

    1. Ik ben Lisette en wel 19 jaartjes oud
    2. Voel me nogal kinderlijk, maar ik heb toestemming van mijn opleiding. Waarom? Nou ik doe de opleiding Pabo, dus ik ga over een aantal jaar juf worden en dan mag je je helemaal inleven in het kind. Al moet je ook normaal les geven.
    3. Ook ben ik gek op dieren. In dit huis hebben we wel 4 katten en 2 hamsters, dat voor ons doen al veel is. Ook komt er eens een hond, al zeg ik dat die er pas komt als ik het huis uit ben. Er word al een tijdje gezegd, laat ik het houden op bijna een jaar, dat er een Boxer komt, alleen zie ik m nog steeds niet rondlopen in dit huis. Dus wie weet, ooit komt er een hond. Al heb ik twee katten die ook bijna honden zijn! Het zijn ragdolls en één van de twee brengt de muis terug als je hem weggooit, dus waarom hebben we eigenlijk een hond nodig?
    4. Ik houd niet van stress en zenuwen. Als ik zenuwachtig voor iets ben ga ik dingen vergeten of ik ga helemaal druk doen. Bijvoorbeeld voor mn rijexamens… Ik ben tot nu toe wel 2x gezakt, al was de tweede keer gewoon dom. Keek niet goed naar rechts en daarom ben ik gezakt, toen wilde ik wel iemand afschieten…
    5. Fotografie is een hobby van me en ik plaats mijn foto’s online. Daarbij houd ik een journal bij die nogal dom is.
    6. Ik vraag soms heel veel aandacht. Dat heb ik ook af en toe nodig.
    7. Kennissen heb ik veel, weinig vrienden. Ik vertrouw mensen niet zo snel, voor sommige duurt het wel jaren voordat ik eens wat goed over mezelf vertel. Welgeteld heb ik 3 vrienden, die ik alles kan vertellen, de rest noem ik kennissen.
    8. Ik ben een ongelovelijke fan van badeenden!! Als ik weer een soort zie staan die ik nog niet heb (en geloof me, dat zijn er belachelijk veel) wil ik m gelijk hebben. Alleen zie ik dat soort eenden net op het moment dat ik door mijn geld heen ben.
    9. Geld is geen grote vriend van me, het laat me altijd dingen kopen, zelfs onnodige dingen! Eigenlijk moet ik geld gaan straffen door het te gaan sparen, maar daar ben ik niet goed in. Misschien straf ik het geld al door het weg te geven…
    10. Messen, houd ze alsjeblieft bij me uit de buurt! Als ik weet wat ermee gebeurt, zoals een broodje of wat vlees of wat dan ook ermee snijden, oke geen problemen. Alleen als ik weet dat er iemand met een mes rondloopt of ik zie er één liggen zonder dat er iets gebeurt gaan de rillingen over mijn rug. Beetje vreemd maar goed, kan er niets aan doen, weet niet eens hoe ik eraan ben gekomen.
    11. Ik heb een tattoo. Binnenkort komt er nog 1 bij. De tattoo die ik nu heb is een duif met een hartje als een doorgetrokken lijn (duidelijke taal hea?) en binnenkort laat ik de L van Death Note’s L zetten met aan de zijkant een pioenroos. De L word ook gebruikt door het merk LAMB, wat ik ontzettend jammer vind. Beetje de L stelen van een goede serie/film/boekjes, zonde!
    12. Ik kijk nooit handleidingen in voordat ik een apparaat aanzet. Gewoon proberen is mij geleerd, dus een telefoon leer ik vanzelf wel en een ander apparaat ook. Als ik echt niet weet hoe ik eruit kom ga ik op zoek naar de handleiding.
    13. Ik kan mijn tong omdraaien, een cirkel maken, een badkuipje maken en dan ook nog eens op zn zij leggen.
    14. Ik heb een zusje van wel 16 jaartjes oud en oh wat kunnen wij het goed vinden. Zo af en toe dan.
    15. Ik heb een onwijs lieve vriend!
    16. Ik draag zelfs in de zomer een spijkerbroek. Mij zie je niet in een andere broek lopen, zelfs geen driekwart of wat dan ook. Een rok zie je mij ook zelden in, ik moet gewoon doen wat ik wil en dat is vooral gewoon kunnen fietsen en rennen als ik wil.

    Isabeau
    Reageer

    Nou, toch maar eens een poging wagen dan :p

    1. Ik ben nog steeds een Isabeau en achttien jaar op deze wereld.
    2. Ik houd erg veel van zwemmen en ben dan ook zo’n 2 tot 3 keer per week in het zwembad te vinden. Als ik niet zoveel van eten hield, zou ik nog sneller kunnen zwemmen dan dat ik nu doe en ik ben al de snelste van het team.
    3. Ik maak graag anderen belachelijk, liefst recht in hun gezicht. Natuurlijk als grapje. En ik kan dan ook heel hard lachen om mijn eigen grappen. Wat eigenlijk best slecht is.
    4. Af en toe ben ik een oud zeikwijf. Vooral als we ’s avonds gaan wandelen, waar ik nooit zin in heb maar wat wel moet gebeuren voor de conditie, zeik ik alles af. “M’n sokken zakken af, m’n haar zit voor m’n ogen, m’n bril is beslagen, het is koud, verdomme het regent, hoe lang moeten we nog, gaan we daar nou alweer heen…” :p
    5. Ik ben heel erg verlegen. Ik doe het nu al in m’n broek voor die meeting die gaat komen. Doordat ik zo verlegen ben, heb ook ik niet zoveel vrienden, omdat je gewoon even de tijd moet nemen mij te leren kennen. De vriendinnen die ik heb, kennen al deze aspecten in dit lijstje van mij. Arme zij.
    6. Ik ben heel erg kieskeurig. Bijvoorbeeld als ik ga shoppen met vriendinnen of familie, dan neem ik me van tevoren voor mezelf eens lekker te buiten te gaan en lekker veel te kopen. Maar als ik dan terugkom uit de stad, heb ik hoogstens 2 of 3 kledingstukken bij me. Ik ben zelfs wel eens met een pakje mintthee thuisgekomen van een hele dag shoppen. Om uit te proberen. Het was niet eens te zuipen. En ook op het gebied van de liefde, een jongen moet aan heel wat eisen voldoen, wil hij een kans maken.
    7. De persoon waar ik het allerbeste mee kan opschieten is mijn zusje. Ondanks dat ze gehandicapt (Down-Syndroom) is, is ze behoorlijk bijdehand en maakt ze mij ook graag belachelijk. Kan ook gigantisch met haar lachen om van die hele kleine dingen, omdat ze nog zo jong is.
    8. Ik doe Universiteit, maar ik kom echt totaal niet zo over. Hoe vaak werd mij niet op mijn 16de gevraagd of ik ook mijn diploma had gehaald (vmbo) en hoe verbaasd waren mensen als ik zei dat ik op het vwo zat. Ik kom denk vrij bescheiden over. Of ik praat gewoon dom :’)
    9. Ik ben lui op het gebied van school. Dat zit me vaak dwars. Ik vind de lessen volgen enzo wel okee, maar als het eenmaal op leren aankomt, dan heb ik ineens driehonderd andere dingen te doen. En omdat ik het leren zo vaak uitstel, kom ik uit op het volgende punt.
    10. Examenvrees. Mijn hárt voor examens, écht. Dat ik nog leef is een wonder. Ik kan me er zo druk om maken. Soms terecht en soms onterecht. De eindexamens waren een ware hel, laat staan die twee weken wachten op het resultaat. En daarna het theorieexamen voor de auto, zó zenuwachtig was ik en het hele examen ging waardeloos volgens mezelf. Moest ik nog 20 minuten wachten op het resultaat ook! Ik heb mezelf toen echt op zitten vreten.
    11. Ik heb hoogtevrees. Dat is echt kut. Ik verklaar mezelf nog steeds voor gek dat ik in de vierde naar Zuid-Frankrijk ben gegaan om te survivallen. Hoe gestoord was ik? Ik was wel dolblij dat we in de zesde geen gym meer hadden.
    12. Ik ben trouwens ook totaal niet lenig. Heb ook geen conditie om te gaan hardlopen. In het zwembad heb ik wel een heleboel conditie.
    13. Ik hou van chocola en naturel chips.
    14. Oh ja, ik ben uiteraard supererg internetverslaafd. Geen dag kan ik leven zonder internet, tenzij ik heeeel goed afgeleid word. Fora zijn tof!
    15. In de zomer ga ik het allerliefst kamperen. En we gaan dan naar Limburg, wat echt gaaf is. Limburg rocks. :)
    16. Ik ben een waar painttalent.

    HÈHÈ :p

    Knownasme
    Reageer

    Kijk uit, dit kan schokkende informatie bevatten.

    1. Ik ben Tessa.
    2. Ik zit in de tweede en doe VWO+ ik heb maar een klein jaar gekleuterd en ben nu dus de jongste van de klas. Ik kan goed leren, maar heb er simpelweg geen zin zin.
    3. Ik heb een broer boven mij, hij is 15, bijna 16 en een klein broertje van net 6 dat nu leert lezen :)
    4. Ik zit vaak achter de computer of op mijn kamer te lezen.
    5. Verder luister ik veel muziek en kan dan ook alles vergeten.
    6. Ik ben goed in Engels, omdat ik dat vanaf kinds af aan al om me heen hoor. Ik vind zelf dat ik ook wel goed kan zingen maar andere mensen zeggen van niet.
    7. Verder vind ik mezelf niet knap, ik ben wel tevreden over mijn lengte, dat verbergt mijn lichaamsachterstand een beetje. Ik heb overal rare bultjes en daarom draag ik ook het liefst lange broeken.
    8. Ik heb genoeg vrienden, ookal zijn ze niet allemaal zo betrouwbaar. Ik merk wel dat ze allemaal veranderen en heel veel niet meer zo lief zijn.
    9. Ik heb een kat, Cleo, en ze is gestoord. Ze heeft volgens mij een soort stoornis dat elke 10 minuten haar geheugen wordt gewist ofzo. Soms rent en springt ze rond met een dikke staart alsof ze door 50 honden wordt aangevallen.
    10. Ik heb een aantal pogingen tot vegetarisch zijn geprobeerd maar ik hou te veel van vlees. Verder ben ik wel heel kieskeurig in wat ik lust en niet lust.
    11. Ik heb nog nooit gezoend, of sex gehad en daar zit ik helemaal niet mee. De meeste jongens van mijn leeftijd zijn toch te kinderachtig.
    12. Verder ben ik wel zo ongeveer 24/7 verliefd, ookal is dat de laatste tijd wat minder.
    13. Ik heb een hekel aan mijn Engelse leraar, hoewel hij ook wel aardig is. Verder zijn de leraren allemaal wel oke.
    14. Ik werk op school in de kantine en zit ook in de redactie van de Schoolkrant. Ik vind dat leuk :)
    15. Ik hou van films, en ook van series zoals Greys Anatomy, Desparate Housewives, NCIS, Cold case en CSI.
    16. Sommige mensen zeggen dat ik kinderachtig ben, hoewel ik dat zelf wel vind meevallen. Ik heb zo dingen die ik leuk vind waarvan andere mensen dat nooit zouden doen, maar dat ben ik gewoon. Ik heb schijt aan die mensen. Let me be me.

    :’)

    Sterrekind.
    Reageer

    1. Op een ander forum heb ik dit ding al drie keer ingevuld. Leuke bezigheid voor als je je verveelt.
    2. Ik verveel me constant. Na vijf minuten iets doen vind ik het al saai.
    3. Hoewel ik sommige dingen uren, uren uren kan doen. Schrijven, dansen, m’n haar borstelen, knippen en lijm, voor me uit staren, muziek luisteren (hoewel ik meestal na anderhalve minuut doorklik en kan hierdoor van heel wat nummers het begin heel hard meebleren (een andere leuke bezigheid<3), maar het einde ken ik het niet meer.)
    4. Spitzen in een spijkerbroek.
    5. Ook leuk om te zeggen, ik word over iets minder dan drie maanden zestien. Al wil ik alleen zestien zijn, omdat ik dan zestien ben. Drank kom ik nu ook wel aan en roken hoef ik niet. Hoewel ik soms een onmogelijke drang heb om een peuk.
    6. De meeste mensen vinden me eng om mijn gepraat over van alles. Meestal is het serieus bedoelt, maar ik zeg dingen verkeerd. En dat vind ik heerlijk om te doen, tot ik ergens serieus heel erg mee zit, dan willen ze niet meer luisteren, helaas.
    7. Maar ik blijf toch over seks praten, want dat vind ik leuk.
    8. Ik ga zometeen mijn haar zwart verven.
    9. Ik wilde eigenlijk blond, maar dat durf ik niet, zwart is minder drastisch, ofzo.
    10. Ik word vaak emo, kutgothic, ed genoemd. Ik vind het meestal leuk, want aandacht is leuk. De leukste aandacht is oversekste aandacht van vuilnismannen. Hoewel aandacht van je vriendje leuker is. Maar die heb ik nu geen. Ik wil ook geen vriendje. Wel een vriendin. Maar er bestaan tegenwoordig bijna alleen nog maar meisjes die biseksueel zijn omdat het in is. Als je dan vraagt of ze wel eens verliefd zijn geweest, of een meisje leuk hebben gevonden, antwoordden ze met nee.
    11. Ik ben dit jaar blijven zitten en de mensen in mijn klas mogen me niet zo. Ze vinden me bovendien raar, wat niet zo raar is als je heel vaak zegt, ‘mijn tas is lesbisch. neuken?’ of, ‘ik ben biseksueel’ of, ‘ik heb dit weekend weeer geen seks gehad’. Dat soort dingen. Of misschien mogen ze me wel niet omdat ik er bijna nooit ben, ‘daar heb je háár weer’ hoor ik dan ook heel vaak.
    12. Ik ben chronisch vermoeid en ik heb pfeiffer. Gezellig he?
    13. Ik ga volgend jaar van het gymnasium naar het VWO, denk ik. Ik weet alleen niet naar welke school ik dan wil, omdat op elke school in Nijmegen wel exklasgenoten van me zitten &die wil ik liever vermijden.
    14. want ik ben in vier jaar nogal heel veel verandert.
    15. Eigenlijk ben ik heel verlegen, maar verberg dit altijd achter mijn praatjes.
    16. Ik praat ontzettend veel en zestien is veel te weinig.

    may-rose
    Reageer

    1. Ik ben dus Hannah, 17 jaar.
    2. Ik heb vandaag gezondigd omdat ik de mcdonalds niet kon weerstaan. Eenmaal daarbinnen moest en zou ik een mcflurrie eten, en dat heb ik dus ook gedaan. Toch hoop ik dat ik ooit nog eens mezelf kan inhouden en dat het me toch lukt om wat gewicht kwijt te raken.
    3. Ik ben gek op Wendy (een vriendin van me) gewoon omdat we helemaal hetzelfde zijn. We vinden dezelfde hobby’s leuk, dezelfde muziek, enz enz. Het enige waar we in verschillen zijn onze smaak voor jongens.
    4. Mn liefdesleven is op dit moment kut. Ik weet niet wat ik wil en er zijn teveel leuke jongens waarvan ik niet weet wat ik van ze moet denken.
    5. Ik krijg de laatste tijd veel complimentjes uit het niks. Natuurlijk is het leuk om zulke dingen te horen maar stiekem ben ik bang om die complimentjes in ontvangst te nemen.
    6. Ik ben bang om mensen te verliezen.
    7. Ik ben iemand verloren waar ik dacht om te geven maar eigenlijk niet veel om gaf.
    8. Nu ben ik me ervan bewust dat 6 en 7 elkaar tegen spreken
    9. Ik ben gek op school, ik ga er met plezier heen en vind het leuk. Dit is wat ik wil, en ik wil het halen.
    10. Ik ben bang dat ik school niet red, ookal sta ik er nu redelijk voor.
    11. Ik mis mn werk, ik ben gek op die camping.
    12. Ook ben ik gek op shoppen, en nu doen mn voeten pijn omdat vanmiddag net even iets te lang was.
    13. In de voorjaarsvakantie ben ik alleen thuis. Een beetje jammer dat ik geen voorjaarsvakantie heb.
    14. Ik vind het NIET fijn om alleen te zijn.
    15. Ik voel me erg op mn gemak op dit forum.
    16. Ik ben levenloos en weet niets meer te typen.

    Bonny
    Reageer

    Komt ie!

    1. Ik ben Bonny, 23 wintertjes jong
    2. Ik heb vandaag een héle grote presentatie waar ik enorm tegenop zie, van 13.00 tot 20.00 op school zitten is niet helemaal mijn ding -O-
    3. Ik heb weinig echte goede vrienden, niet omdat ik niet sociaal ben, maar ik ben niet snel van vertrouwen. Degenen die zich mijn vrienden mogen noemen weten dan wel weer alles van mij.
    4. Ik heb een kutjeugd gehad, waardoor ik niet meer zoals ik eerder heb gezegd bij mijn ouders woon, maar in een GVT = GezinsVervangendTehuis, maar dat zeg ik natuurlijk niet gelijk de eerste keer.. :oops:
    5. Ik sta de laatste tijd weer wat positiever in het leven en heb zelfs het idee dat ik al mijn trauma’s kan overwinnen.
    6. Ik ben een typje dat liever niet teveel heeft, wat je niet hebt, kan je niet verliezen. Hiermee doel ik vooral op vriendschappen.
    7. Ik heb een fake vriendin gehad die de hele boel bij elkaar loog en bedroog.
    8. Nu word het wel weer tijd voor wat gezelligers :Y
    9. Ik heb een heel lief broertje en zusje waar ik heel veel om geef
    10. Ik heb het ontzettend naar mijn zin op stage en mis de kleintjes nu ook echt.
    11. Ik ben recht door zee, wat soms erg vervelend kan zijn, maar het heeft zo zijn voordelen :6
    12. Ik ben gek op naar de bios gaan met mijn vrienden, wat we zaterdag ook gaan doen. Ik heb er helemaal zin in *O*
    13. Ik kan heel moeilijk nee zeggen
    14. Ik vind dit forum helemaal TOP!
    15. Ik ga zo een vriendin van mij zien, en samen met haar leiden onveilig maken ;)
    16. Ik weet geen feitjes meer over mezelf en dus kap ik met dit lijstje.

    koekie
    Reageer

    1. Ik sta ingeschreven bij de gemeente als Tamara en dat nu al 18 jaartjes. Dus dat zal wel waar zijn.
    2. Mijn huis staat in een klein rotdorpje waar ik stiekem bijna niemand van mag die erin woont die ik wel mag zijn op 2 handen te tellen. Ik ga hier dus later ook echt niet wonen verhuis mooi naar een ander rotdorpje.
    3. Op dit moment ben ik single maar ik heb wel twee hele lieve schatten, namelijk mijn gerbils. Ze zijn een grote liefde en de meest verwende nesten die er zijn. Ook wel bekent als snoezel en Woezel.
    4. Ook heb ik familie, wat soms voor vreugde en soms voor heel was problemen zorgt. Mijn lieve gezinnetje bestaat uit mijn zus, moeder en mijn pa. Ik heb met mijn moeder en mijn zus een goede band, met mijn vader minder, dat is ook vaak een spannings factor.
    5. Ik besteed veel van mijn avonden met crimies kijken met mijn moeder en mijn ronduit favoriet serie is Moonlight (ga het kijken zondag avond om half 10 op ned 5) Als dat dan begint dan zit ik en mijn moeder op de bank, beide onder een knalroze reden met een pak drinken naast onze voeten en ik een blik halve perziken in mijn hand. Ja het is een aparte gewaarwording.
    6. Oh en ik loop stage, ik hou ervan. Ik loop stage op een woongroep bij verstandelijk beperkten, het is heel zwaar met veel wisselende diensten maar ik wil er voor geen goud weg. Het hoeft gelukkig ook nog niet want ik heb mijn stage verlengt tot de zomer vakantie. Zo geweldig als stage is zo haat ik mijn school. Maar helaas 2 dagen per week zit ik daar opgesloten.
    7. Ik heb hard gevochten maar dit jaar hoef ik niet mee met mijn ouders mee op vakantie en hierom ben ik heel blij.
    8. Stiekem ben ik ook heel onzeker, altijd al geweest en daarnaast ben ik af en toe net een tijdbom, want alle kleine problemen sla ik op tot ik ontplof. Als ik ontplof wil je er liever niet bij zijn geloof me. Maar mijn laatste uitbarsting is al een tijdje geleden.
    9. Ik hou van paardrijden ondanks dat ik het heel eng vind. Dan zijn het niet de paarden die ik eng vind (nou ja de hoogte van het paard vind ik minder) maar ik vind de mensen die me beoordelen. Stiekem ben ik heel erg bang voor beoordeelt te worden ook. Nu ga ik niet meer rijden vanwege het feit dat ik te bang ben wat heel slecht is van me.
    10. Ook heb ik een hekel aan een heleboel dingen waaronder bvb liegen.
    11. Oh en ik ben aan het afvallen en dat doe ik dat gewoon heel netjes door de hele dag door 3 maaltijden en 1 stuk fruit te eten. Soms meer maar nooit minder. Maar ik ga altijd afvallen wanneer het mij uitkomt en dat is een beetje slecht.
    12. Ik ga vandaag iets heel engs doen en weet niet zeker of ik het durf maar ik wil het wel gaan doen.
    13. Ik hou van desserts dat is mijn grootste zwakte als het om eten gaat. Oh en poffertjes.
    14. Ook slaap ik nog steeds met een knuffel. Mister Bunny wel te verstaan. Dus ik ben nooit alleen in bed. Heerlijk.
    15. Ik ben een keukenprinses met de poffertjes pan, en het tosti apparaat. Maar dat is het enige, ik kan niet goed koken.
    16. EN! Ik heb een weblog waar ik nog steeds heel actief mee ben en veel complimentjes over krijg. Als je wil neem een kijkje. http://www.tamara.jorijn.com

    Zo…. dat waren een hoop dingen.

    Reageer

    Oke, mijn beurt.

    1. Ik ben dus Linh en wordt binnenkort 15.
    2. Ik ben geen pure Belg, maar een Vietnamees. Mijn ouders komen dus uit Vietnam. Ik heb een hekel dat ze uit Vietnam komen. Mijn ouders willen mij opvoeden zoals echte Vietnamezen, maar ze begrijpen niet dat dat niet kan. Vaak heb ik en mijn zus al geprobeerd tegen hen ( vooral mijn ma) te zeggen dat ze zich moeten aanpassen. Ik en mijn ouders spreken dezelfde taal, maar geen van ons verstaat elkaar.
    3. Ik heb een zus die 10 maanden jonger is dan mij. Ze is nu 14 ( net gisteren geworden). We kunnen niet echt met elkaar om. Iedere dag ruzie en bij die ruzie komt er nog eens ruzie met mijn ma. Mijn zus is laten we het zo zeggen ” rebels” en ik een seut. Ook rookt ze en af en toe eens wat wiet met vriendinnen en vrienden. We hebben wel deels gezamelijke vrienden. Mijn vrienden die niet haar vrienden zijn noemt ze saaie en stomme mensen. Vaak wordt ik er boos van, want ik zeg geen gemene dingen over haar vrienden.
    4. Ik heb veel vrienden waarmee ik gewoon optrek, maar vrienden waar ik alles aan vertel beperk ik liever. Ik wil niet dat iedereen alles van mij weet. Ik heb een rare band met mijn vrienden. Ik en mijn beste vriendin vertellen elkaar niet onze diepste geheimen. Dat heb ik liever, want ondanks dat weten we precies wat we aan elkaar hebben. Met Arthur weet ik niet goed wat ik moet doen, maar toch betekent hij veel voor mij. Hij heeft echt geen genade met eender wie en hij kan iedereen zomaar hard slaan, zowel meisjes en jongens. Laatst duwde hij mij een meter of twee ver. Ik viel en serieus dat deed pijn. Toch was ik niet boos op hem, terwijl iedereen dat wel is. Carol Ann een van de trouwste vriendinnen die ik heb. Spontaan en leuk.
    5. Ik maak mezelf vaak belachelijk :D. Zo van die momenten dat ik uit mijn bol wil gaan en dat het mij niets kan schelen wat een ander zegt of denkt. Als ik me belachelijk maak, dan zit ik in mijn giechelbui. Dat weten de meesten vrienden van mij :) Ze lachen dan wel mee, maar eerder lachen ze om mijn kop.
    6. Ik ben heel onzeker over mezelf. Ik probeer me constant aan te passen aan mijn omgeving. Ik trek me aan van wat andere mensen van mij zeggen of denken ( behalve bij giechelbui). Op den duur weet ik niet wat ik wil of hoe ik wil zijn. Vaak dan zeg ik onzin en kwel ik mezelf met mijn gedachten.
    7. Ik ben irritant, heel erg irritant. Omdat ik flink kan zagen en omdat ik dom ben. Veel mensen op school zeggen dat dat niet zo is omdat ik goede punten haal. Ze zitten er compleet naast. Schoolpunten hebben niets te maken met ofdat ik slim ben of niet. Ik studeer wel en dan weet ik het, maar ik heb totaal geen logica of inzicht of parate kennis.
    8. Ik haat zwemmen, joggen, koprollen, touwklimmen, en nog wat. Ik ben slecht in alles wat fysiek is of gewoon alles. En ik heb geen goede uithouding en niet zo heel veel doorzettingsvermogen. Komt omdat ik wat lui ben.
    9. Laat mij niet in de keuken alleen staan, want de kans is groot dat je keuken niet meer heel is. Ik ben absoluut geen keukenprinses, maar ik kook wel af en toe graag. Het is dat ik niet echt de kans krijg om te leren koken. Mijn zus en mijn ma koken altijd en als ik iets doe is het niet goed genoeg of snel genoeg en halen ze dat van mij weg. Maar ik eet wel graag :D
    10. Ik haat een rommelige kamer. ik vind het veel gezelliger als het proper is dan als het vuil is. Ook vind ik mijn spullen gemakkelijker terug. Toch, maak ik wel eens rommel. Die liggen nooit lang. Heb ik de pech dat mijn zus haar hobby rommel maken is.
    11. Ik kan niet wachten om het huis te verlaten. Thuis voel ik mij opgesloten. Net als een vogeltje in een kooi. Heeft te maken met mijn ouders hun cultuur en ook met mijn ma haar trauma. Mijn ma toen dat ze hier in Belgie kwam wonen, had ze een vriendin. Die vriendin werd vermist. Plots op een dag kwam de politie naar haar. Ze had geen idee waarom. Al gauw bleek dat haar vriendin vermoord en in stukken werd teruggevonden in een zak in het kanaal. Ze werd bang en trok in bij een vriend van haar. Sindsdien, denk ik toch, is ze overbeschermd. Ze is bang dat ik verkracht word als ik niet op het afgesproken uur thuis kom of als ik ergens buiten brussel ben. Ik ben dat beu. Als het aan mij lag dan was ik allang vertrokken. Het liefst naar een andere land, maar dat gaat niet -.-
    12. Ik hou van shoppen. Vaak kom ik met pijnlijke voeten thuis en met weinig kleren. Ik ben ook wat kieskeurig.
    13. Ik heb nog nooit een lief gehad en dus ook nooit iemand binnen gedaan. Ik val op de verkeerde jongens . Jongens die zo liever vrienden blijven blablabla. Ook voel ik me snel aangetrokken. Dan heb ik geen idee wat ik van ze moet denken. Voor ik het weet ben ik verliefd. Nu gelukkig al wat minder.
    14. Ik heb bindingsangst. Dat was pas toen een goede vriendin van mij van school veranderde . Ik gaf veel om haar, maar zij blijkbaar niet zo.
    15. Ik heb een lelijke litteken. Hij zit op de plek net boven je poesje, Zo waar de rand van u onderbroek is. Dit litteken heb ik gehad door een riem te dragen met zo een ijzeren spul. Nu draag ik geen riemen meer.
    16. Wat mensen op GF ergeren zich aan mijn afkortingen. De waarheid is dat ik meestal zo spreek :P Behalve sommige afkortingen. Wij Belgen typen in afkortingen omdat we dat gewend zijn. Door te smsen bv. Je hebt maar een aantal beperkte tekens. Of door hoe ze spreken, net als ik. bv: kzen Linh of kben ne beke verlege.

    Dan zijn we aan 16 gekomen, geloof ik :D

    lolzz
    Reageer

    – Ik ben Sanne , 14 jaar
    – Ik hou van muziek geen dag zonder mn oordopjes in en leuke muziek op :)
    – Ik bespeel (vind ik) best veel instrumenten nl. Saxofoon, Drum, Keyboard, piano, Blokfluit ;), Gitaar, Klarinet etc.
    – Ik heb 1 irritant broertje (13 jaar) en hij heeft suikerziekte, en mijn nichtje heeft Syndroom van Down
    – Ik ben een echte dagdromer
    – Ik ben verslaaft aan sms, wapp, viber, internet, muziek, ping.
    – Ik wil later chirurg of orthoptist ( soort oogtherapeut ) worden
    – Ik wil later 2 mooie honden om mooie wandelingen te maken over het strand en in het bos samen met mn paard.
    – Ik vind mezelf veel te dik (175, 85)
    – Ik hou van tv kijken: Storm Chasers, Ghost Hunters, NCIS, CSI etc
    – Ik hou van horror films, niks is mij te eng ik kijk horror in de hoop dat ik een keer echt ergens bang van word dat is tot nu toe alleen gelukt met een docu. over spinnen :p
    – Ik hou van de winter
    – Ik hou van dolfijnen (hoop dat er tegen de tijd dat ik van middelbare af ben een cursus is over de toepassing van echolocatie (Sonar) bij dolfijnen)
    – Ik kan nooit geen vakantiebaantje vinden behalve folders qq :p
    – Ik krop meestal alles op en savonds breek ik los en meestal zo erg dat ik moet kotsen :s
    – al mn vriendinnen zijn prettig gestoord (ik ook :p)
    – Ik heb een club op facebook en twitter haha @DeGekkeKoeien en op facebook Degekke koeien eigenlijk heet het de gekke koeien club mrja ksnap nog steeds niet wrm koeien want ik heb totaal niks met koeien haha
    – ik schrijf zelf boeken (al hebben ze meestal open einde en ben ik te lui om vervolg te schrijfen :P)
    – ik HAAT ;) omdat ik het… ja kweet eigenlijk ook niet wrm en ik zie nu pas dat ik dat poppetje ook heb gebruikt in deze vragenlijst qq
    – ben een beetje verslaaft aan qq ik zie ook pas net dat ik me deze vragenlijst heb ingouhouden haha qq
    – ik heb droge humor :p qq
    – ik ben geboren in R’Dam en woon nu in almeloow
    – ik hoop dat mn ouders of iemand anders die ik ken niet leest haha qq

    Gr Myyyyy xx qq

    Elinee
    Reageer

    Het is wel een ontzettend oud topic, maar nou en xD Ik ga het proberen… Ben benieuwd.

    1) Ik ben dus Eline
    2) 17 jaartjes
    3) Gek op dieren
    4) Houd van italiaans eten
    5) heeft anorexia gehad, een vorm ervan iig.
    6) gescheiden ouders
    7) luisterd naar country muziek =’3
    8) eigen pony
    9) heeft een bijbaantje
    10) bang voor spinnen
    11) Vind kleine ruimtes eng.
    12) loopt bij een psycholoog
    13) Heeft heel veel t-shirtjes in haar kast.
    14) heeft twee konijnen
    15) wist niet dat ze zoveel over zichzelf kon bedenken.
    16) Mijn quote: Believe in yourself and all that you are, know that there is something inside you that is greater than ANY obstacle.

    Zooo :)

    Reageer

    Zoals Elina al zei, ik zal het ook maar proberen.

    1. Ik ben Joyce
    2. 14 jaar geworden op 10 juni.
    3. Ik heb emetofobie, vroeger in een heftige vorm, nu gaat het beter.
    4. Ik heb ook archnafobie, in de ernstigste vorm ongeveer.
    5. Ik haat muggen verschrikkelijk ;s.
    6. Ik ben een grote fan van Nirvana en van rock muziek uit de eighties.
    7. Daarom is mjin lievelingsfilm ook Rock of ages.
    8. Ik ben helemaal geobsedeerd door Tom Cruise <3
    9. Ik heb valvrees. Geen hoogtvrees maar valvrees. Komt bij veel mensen voor.
    10. Ik ben aan het sparen voor op mijn achttiende te gaan studeren in Los Angeles aan de filmschool.
    11. Ik heb een youtube channel en maak regelmatig video’s.
    12. Ik ben vegetariër.
    13. Ik durf risico’s te nemen. Meestal lopen die slecht af.. haha (:
    14. ’s Avonds ben ik altijd heel creatief en in de dag inspiratieloos.
    15. Ik woon in België.
    16. Ik heb blokjes.

    Zo, nu weten jullie al 16 dingen meer over mij ;d, saluukes (:

    Elinee
    Reageer

    @J_YOLO wrote:

    Zoals Elina al zei, ik zal het ook maar proberen.

    1. Ik ben Joyce
    2. 14 jaar geworden op 10 juni.
    3. Ik heb emetofobie, vroeger in een heftige vorm, nu gaat het beter.
    4. Ik heb ook archnafobie, in de ernstigste vorm ongeveer.
    5. Ik haat muggen verschrikkelijk ;s.
    6. Ik ben een grote fan van Nirvana en van rock muziek uit de eighties.
    7. Daarom is mjin lievelingsfilm ook Rock of ages.
    8. Ik ben helemaal geobsedeerd door Tom Cruise <3
    9. Ik heb valvrees. Geen hoogtvrees maar valvrees. Komt bij veel mensen voor.
    10. Ik ben aan het sparen voor op mijn achttiende te gaan studeren in Los Angeles aan de filmschool.
    11. Ik heb een youtube channel en maak regelmatig video’s.
    12. Ik ben vegetariër.
    13. Ik durf risico’s te nemen. Meestal lopen die slecht af.. haha (:
    14. ’s Avonds ben ik altijd heel creatief en in de dag inspiratieloos.
    15. Ik woon in België.
    16. Ik heb blokjes.

    Zo, nu weten jullie al 16 dingen meer over mij ;d, saluukes (:

    Hoe heet je op youtube? :)

    Reageer

    @Elinee wrote:

    @J_YOLO wrote:

    Zoals Elina al zei, ik zal het ook maar proberen.

    1. Ik ben Joyce
    2. 14 jaar geworden op 10 juni.
    3. Ik heb emetofobie, vroeger in een heftige vorm, nu gaat het beter.
    4. Ik heb ook archnafobie, in de ernstigste vorm ongeveer.
    5. Ik haat muggen verschrikkelijk ;s.
    6. Ik ben een grote fan van Nirvana en van rock muziek uit de eighties.
    7. Daarom is mjin lievelingsfilm ook Rock of ages.
    8. Ik ben helemaal geobsedeerd door Tom Cruise <3
    9. Ik heb valvrees. Geen hoogtvrees maar valvrees. Komt bij veel mensen voor.
    10. Ik ben aan het sparen voor op mijn achttiende te gaan studeren in Los Angeles aan de filmschool.
    11. Ik heb een youtube channel en maak regelmatig video’s.
    12. Ik ben vegetariër.
    13. Ik durf risico’s te nemen. Meestal lopen die slecht af.. haha (:
    14. ’s Avonds ben ik altijd heel creatief en in de dag inspiratieloos.
    15. Ik woon in België.
    16. Ik heb blokjes.

    Zo, nu weten jullie al 16 dingen meer over mij ;d, saluukes (:

    Hoe heet je op youtube? :)

    http://youtube.com/user/MeMyselfAndJoycee ;d

    LittleMockingjay
    Reageer

    ik weet niet of ik wel 16 dingen over mezelf kan bedenken… nou goed, daar gaan we maar:
    1. ik heet Roos
    2. ik kan de R niet goed uitspreken en daarom heb ik een hekel aan mijn naam
    3. ik wordt over precies een week 12 :D
    4. mijn lievelingskleur is turquoise maar toen zei iemand dat het rood was en toen begon ik te twijfelen
    5. mijn lievelingsgetal is 33
    6. ik ben doodsbang voor diep water
    7. ik heb een oudere broer van 15
    8. ik heb groep 4 overgeslagen
    9. ik ben ook nog een vroege leerling
    10. en dus zit ik nu al in de 1e klas
    11. ik ben half engelstalig
    12. mijn lievelingsdier is een giraf
    13. ik ben dol op zingen
    14. en op lezen
    15. ik wil op een sport maar ik vind bijna niks leuk.. heb al zo veel uitgeprobeerd!
    16. ik zat op zeilen, maar ook hier ga ik (na 2 jaar iedere zaterdag gezeild te hebben) af
    17. ik… oh ik heb al 16 dingen over mezelf gezegd (:

Reageer

Het forum ‘Archief’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.

14 jan 2009
0 / 19
14 jan 2009
10 jul 2012