Femme logo

Home / Forums / Actueel / 24 uur vasten.

24 uur vasten.

  • aangemaakt
    19 mrt 2012
  • laatste reactie
    19 mrt 2012
  • 10
    reacties
  • 4
    gebruikers
  • Origineel gepost door Quinty.
    Meest gepost door Sweet_Iris
    Laatste bericht van Sweet_Iris
Actueel
  • Aanmaker
    Onderwerp

  • Quinty.
    Bijdrager
    Quinty.
    Reageer

    Heey, op school hebben wij een actie dat heet ‘zip your lip’ en dan ga je (als je dat wilt) 24 uur vasten voor een goed doel voor afrika. Je blijft dan op school slapen, anders ga je thuis natuurlijk stiekem zitten eten en gaat dan films kijken enzo. Dus wel leuk. Ik heb me hier dus voor opgegeven (nadat ik zeker wist of ik mijn medicijnen op een lege maag mag innemen), maar ik ben bang dat ik het niet haal. Ik kan namelijk soms echt naar worden van de honger.

    Iemand tips om dit vol te kunnen houden? Iemand al eerder zoiets gedaan?

  • coowckie
    Reageer

    Haha ik heb dit ook gedaan :’) vooral lol maken en er niet aan denken en heel veel eten van te voren dat je heel lang geen honger hebt :P wij mochten kussen meenemen in de les :P

    Sweet_Iris
    Reageer

    veel eten van tevoren heeft dus echt geen nut, het is gewoon af en toe even honger lijden, gewoon zorgen dat je wel echt genoeg drinkt, anders wordt je dus naar van de honger.
    ik heb het ook een aantal jaar geleden gedaan, ik vind het eigenlijk alleen slecht dat ze jullie op school laten slapen, want dan slaap je minder, terwijl je juist beter goed kan slapen zo’n nacht maar okej…
    ik heb toen gewoon thuis geslapen en ik heb ook gewoon niet gegeten thuis, wij hadden wel de volgende dag een feest en toen kregen we na die 24 uur allemaal lekkere broodjes

    Vitani94
    Reageer

    Gewoon stevig ontbijten de dag dat het begint en probeer te bedenken van tevoren, in Afrika eten kinderen van jouw leeftijd soms een paar dagen niks.
    En ja… dat op school blijven slapen aan de ene kant vreselijk slecht voor je nachtrust, maar aan de andere kant wel meer controle dat je ook werkelijk niet eet midden in de nacht. Dus probeer gewoon te slapen door alle herrie heen ;).
    Wij hadden met de kerst zo iets, maar ik heb niet meegedaan omdat ik al te licht ben en heb gesponsord door een kleine bijdrage te leveren ;).
    En drink gewoon dingen waar calorieën in zitten, sportdrankjes enzo. Die zijn namelijk niet verboden :D.

    Quinty.
    Reageer

    Wij mogen alleen water en thee.

    coowckie
    Reageer

    haha vast ook thee zonder suiker :’) wij iig op school slape leid je wel goed af hahah ik heb die nacht teveel lol gehad 6 uur gaan slapen half 7 eruit :P spul ruimen en school XD en dan nog langer op school blijven(wij deden van 8 savonds) en daarna ook heel lekker gegeten :)

    Sweet_Iris
    Reageer

    je mag mt zo’n dag echt alleen water en thee vitani

    Vitani94
    Reageer

    @Sweet_Iris wrote:

    je mag mt zo’n dag echt alleen water en thee vitani

    Dan zijn ze bij mij op school toch relaxter, hier was ieder soort vloeibaar spul toegestaan.

    Sweet_Iris
    Reageer

    @Vitani94 wrote:

    @Sweet_Iris wrote:

    je mag mt zo’n dag echt alleen water en thee vitani

    Dan zijn ze bij mij op school toch relaxter, hier was ieder soort vloeibaar spul toegestaan.

    ow okej,
    naja de regels van zip your lip zijn officieel echt alleen water en thee XD

    Vitani94
    Reageer

    @Sweet_Iris wrote:

    @Vitani94 wrote:

    @Sweet_Iris wrote:

    je mag mt zo’n dag echt alleen water en thee vitani

    Dan zijn ze bij mij op school toch relaxter, hier was ieder soort vloeibaar spul toegestaan.

    ow okej,
    naja de regels van zip your lip zijn officieel echt alleen water en thee XD

    Wij hadden de regels van de 3FM actie ;). Die dj’s zie je ook altijd van die dingen drinken dan waarvan je denkt ‘volgens mij is hier een blender bij geweest’.

    Sweet_Iris
    Reageer

    ja dat verklaart veel XD maar dat zeggen ze daar ook he, ze hebben bepaalde blenderdrankjes dat is dan hun eten

Reageer

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

19 mrt 2012
0 / 10
19 mrt 2012
19 mrt 2012