Femme logo

Home / Forums / Lijf & lijn / 1 dag menstruatie.. bang

1 dag menstruatie.. bang

  • aangemaakt
    29 jun 2015
  • laatste reactie
    1 jul 2015
  • 3
    reacties
  • 2
    gebruikers
  • Origineel gepost door BrendaD
    Meest gepost door Anoniem
    Laatste bericht van Anoniem
Lijf & lijn
  • Aanmaker
    Onderwerp

  • BrendaD
    Bijdrager
    BrendaD
    Reageer

    hallo meiden,

    ik was opzoek naar een meiden forum waar we toch wel alles kunnen delen onder de vrouwen.
    Nu heb ik vorige maand maar 1 dag mijn regels gehad (kleur bruinig)
    ik stop met mijn pil op donderdag en dan krijg ik zondag meestal mijn regels, nu was het pas op dinsdag en maar 1 dag.
    deze maand zit ik weer met hetzelfde en ik begin het een beetje eng te vinden
    Ik heb al vanalles gelezen en ik heb nog altijd geen antwoord

    Hebbe jullie hier ervaring mee?
    Ik ben singel maar de laatste keer dat ik naar bed ben geweest was in januari
    ik heb de normale buikpijn en rugpijn, ik ben niet egt misselijk ofzo.

  • Reageer

    Zwangerschap kun je sowieso uitsluiten. Dus er is niets aan de hand. Hoe lang slik je al? Als je pas net slikt, of een tijdje hebt doorgeslikt kan t zijn dat je hormonen beetje in de war zijn.

    BrendaD
    Reageer

    Al wel zeker 5 jaar, maar hoezo weet jij zeker dat ik zwangerschap kan uitsluiten? Gewoon even dat ik dat weet voor mezelf:) alvast bedankt voor ke reactie

    Reageer

    Je zei dat het januari was dat je voor het laatst seks hebt gehad. Als je daardoor nu zwanger zou zijn, zou het, zeg maar, fysiek te zien zijn. Naast dat zou je dan nu helemaal geen regeling hebben. Maar wees vrij dat na te checken met een test, als je me niet gelooft.
    Hetzelfde sperma van januari had je nooit later kunnen bevruchten, want zo lang leeft sperma namelijk niet. En als het verder prima was gelopen met je regels voor januari, februari, maart, april en mei zou er geen probleem moeten zijn.

    Dus is er iets wat je anders hebt gedaan in juni? Heb je niet trouw geslikt? Misschien medicijnen tegen hooikoorts?(Gewoon een guess. Als je in juni een kuur had of medicijnen innam kan dat ook je regeling beinvloeden) of lees nog eens de symptonen door op de bijsluiter.

    Het kan gewoon een simpele reden hebben als dat je baarmoeder niet genoeg bloed had aangemaakt.Kijk of je in juli ook dit probleem krijgt en vertel desnoods je moeder over je zorgen. Ook de bijkomende stress kan je regels beinvloeden, en wie weet herkent zij jouw probleem.

Reageer

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

29 jun 2015
0 / 3
29 jun 2015
1 jul 2015