Femme logo

Home / Forums / Archief / 1 oorbel met bloem.

1 oorbel met bloem.

  • aangemaakt
    25 mrt 2011
  • laatste reactie
    10 mei 2011
  • 19
    reacties
  • 15
    gebruikers
  • Origineel gepost door Chocoladetaartje
    Meest gepost door Sweet_Iris
    Laatste bericht van MONAxTOETJE
Archief
  • Aanmaker
    Onderwerp

  • Chocoladetaartje
    Bijdrager

    Heeei meiden. Wat vinden jullie van die oorbellen? Ik vind ze heel mooi! Een meisje uit mijn klas heeft er 1 voor me gemaakt en ik heb er zelf ook 1 gemaakt maar die ga ik aan mn vriendin geven, maaar;; watt vinden julliee ervan!??
    Xxxxxx—-

  • Sweet_Iris
    Reageer

    ik vind het een beetje raar staan dat je maar 1 oorbel in hebt, ze zijn opzich wel leuk hoor, maar vind het een beetje een vage rage

    MISSxINDEPENDENT
    Reageer

    Ik sluit me aan bij Sweet_Iris , ze zijn wel leuk , maar vind het erg raar staan..
    al waren het 2 van die ringen , en aan de ene kant een bloem , had ik ze al een stuk leuker gevonden ..

    martje92
    Reageer

    ik vind het ook nogal vaag, ook al draag ik zelf geen oorbellen…

    Sweet_Iris
    Reageer

    @MISSxINDEPENDENT wrote:

    Ik sluit me aan bij Sweet_Iris , ze zijn wel leuk , maar vind het erg raar staan..
    al waren het 2 van die ringen , en aan de ene kant een bloem , had ik ze al een stuk leuker gevonden ..

    vandaag zag ik dus toevallig een meisje lopen met 2 ringen en dan in 1 ring een bloem dat stond dan wel leuk

    fruit
    Reageer

    Ik heb er zelf ook 4, ben er helemaal fan van :)

    satisfaction.
    Reageer

    Ik vind ze heel leuk!
    Doet me denken aan Lorena van GTST haha
    Een bloem is erg leuk, maar het moet niet overdone worden, dat zag ik gister. Dat meisje had echt een HUGE bloem in haar oor, dat vond ik dan weer iets minder.

    Je taime
    Reageer

    Lorena en Nina van GTST zijn de lijn Kuise Meisjes ook begonnen
    Kuise Meisjes is het ‘echte’ merk en idee van de oorbellen
    De prijzen van deze oorbellen variëren van 25 tot 80 euro, omdat deze duur zijn begonnen binnen de kortste keren allerlei andere bedrijven en ook particulieren deze na te maken

    Zelf vind ik de oorbel leuk, maar het moet maar bij je passen, en ook bij je stijl natuurlijk. Zelf heb ik één neppe

    Voetbalvrouw
    Reageer

    Ik vind ze hartstikke leuk en grappig staan!!!!!
    Ik ben er helemaal fan van, en wil ze zelf ook graag. Maar ik weet niet waar ik ze kan kopen:(
    Gewoon doen wat je zelf leuk vind, niet naar andere luisteren!

    xxx

    Sweet_Iris
    Reageer

    @Je t’aime wrote:

    Lorena en Nina van GTST zijn de lijn Kuise Meisjes ook begonnen
    Kuise Meisjes is het ‘echte’ merk en idee van de oorbellen
    De prijzen van deze oorbellen variëren van 25 tot 80 euro, omdat deze duur zijn begonnen binnen de kortste keren allerlei andere bedrijven en ook particulieren deze na te maken

    Zelf vind ik de oorbel leuk, maar het moet maar bij je passen, en ook bij je stijl natuurlijk. Zelf heb ik één neppe

    OMG! je gaat tog niet 25 tot 80 euro voor zo’n oorbel wegleggen terwijl je ze ook zelf kan maken..

    Je taime
    Reageer

    @Sweet_Iris wrote:

    @Je t’aime wrote:

    Lorena en Nina van GTST zijn de lijn Kuise Meisjes ook begonnen
    Kuise Meisjes is het ‘echte’ merk en idee van de oorbellen
    De prijzen van deze oorbellen variëren van 25 tot 80 euro, omdat deze duur zijn begonnen binnen de kortste keren allerlei andere bedrijven en ook particulieren deze na te maken

    Zelf vind ik de oorbel leuk, maar het moet maar bij je passen, en ook bij je stijl natuurlijk. Zelf heb ik één neppe

    OMG! je gaat tog niet 25 tot 80 euro voor zo’n oorbel wegleggen terwijl je ze ook zelf kan maken..

    http://www.kuisemeisjes.nl

    Daar staat het toch echt!
    Die van 80 euro zijn wel van echt zilver, maar dan nog!
    Echte belachelijke prijs.

    Sweet_Iris
    Reageer

    ik zeg ook niet dat het niet waar is, ik zeg dat ik het belachelijk vind dat mensen dat ervoor betalen

    spacekeees
    Reageer

    Ik vind ze niet zo mooi, sowieso draag ik eigenlijk nooit oorbellen (:

    yojennifer123
    Reageer

    k vind ze lelijk…je gaat toch nii met 1 oorbel rondlopen en dan zoeen reuze bloem derbij xD
    k doe gewoon lkkr ouderwets en draag der gewoon 2 xD (niet dat het ouderwets is om er 2 te dragen maar vond het ffies geinig om te zeggen xD)

    bloem001
    Reageer

    ik heb er 1 je kunt ook zelf bepalen welke grote en welke kleur enzo hoor en je kunt bedeltjes en bloemen zo kopen bij de xenos of de action ( vraag wel ff aan verkoper ) en verder kun je de ring zo kopen bij een juwelier ( als je alleen tegen zilver kan )

    DUS IK VIND ZE MOOI :-)

    charlotte419
    Reageer

    ik maak ze ik heb er all 6 verkocht en 3 kado ge geven en heb er nu noch 12 te koop

    xoxox

    MONAxTOETJE
    Reageer

    Ik vind het maar een gekke rage, ik zag 1 meisje lopen, en daarna nog meer!!

    Denicee
    Reageer

    @Sweet_Iris wrote:

    @MISSxINDEPENDENT wrote:

    Ik sluit me aan bij Sweet_Iris , ze zijn wel leuk , maar vind het erg raar staan..
    al waren het 2 van die ringen , en aan de ene kant een bloem , had ik ze al een stuk leuker gevonden ..

    vandaag zag ik dus toevallig een meisje lopen met 2 ringen en dan in 1 ring een bloem dat stond dan wel leuk

    dat doe ik ook ;)
    Ik heb een medium(wit met paars met een buddah eraan :P) en een hele grote(zo groot als mn handpalm) met een doorzichtig bloemmetje

    MONAxTOETJE
    Reageer

    Ik vind het irritant, maar ook wel mooi hoor.
    volgens mij weet niemand echt wat ‘Kuise’ betekend. Want het merk van de oorbellen zijn Kuise meisjes

    Reageer

    Ik zal het zelf noooit dragen, maar vind het bij sommige meiden wel leuk staan

Reageer

Het forum ‘Archief’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.

25 mrt 2011
0 / 19
25 mrt 2011
10 mei 2011