Femme logo

Home / Forums / Archief / 10 tipss om je goed te voelenn.

10 tipss om je goed te voelenn.

  • aangemaakt
    6 okt 2009
  • laatste reactie
    20 feb 2012
  • 10
    reacties
  • 11
    gebruikers
  • Origineel gepost door chantalloow
    Meest gepost door loveyoumorex
    Laatste bericht van loveyoumorex
Archief
  • Aanmaker
    Onderwerp

  • chantalloow
    Bijdrager


    1. Doe dingen waar je gek
    op bent

    Welke dingen doe je waar je gek op bent? Waar je echt, echt van houdt? Liedjes op je iPod downloaden? Voetballen met je vrienden? Uren msn’en of sms’en? Het geheim van je goed voelen is simpel. Ontdek wat je geweldig vindt om te doen en doe dat dan zoveel mogelijk!

    2. Lach meer
    Mannen in witte jassen hebben het bewezen: lachen is goed voor je (het ontspant de slagaders en het stimuleert de doorbloeding). Schrijf jezelf vandaag nog een ‘feel good’ middel voor!

    3. Maak je leven feng shui
    Welke dingen bezit je waar je niks aan hebt? Volgens feng shui moet je het oude loslaten om plaats te maken voor het nieuwe. Dus of het nou kleren zijn die je niet meer draagt of schoenen die zijn versleten: weg ermee!

    4. Zie er goed uit
    Laten we eerlijk zijn – hoe beter je eruitziet, hoe beter je je voelt. Je hoeft geen supermodel te zijn zoals Kate Moss of een superster zoals Robbie Williams, maar je moet wel het beste uit jezelf halen. Het eerste wat veel mensen zien is je huid. Is ‘ie gaaf en stralend? Nee? Doe er wat aan! Begin met het stiekem bekijken van het assortiment van Clearasil van dagelijkse gezichtsreinigers, scrubs, reinigende pads en acnebehandelingscrèmes. Er zit zeker iets bij dat voor jou geschikt is.

    5. Eet beter
    Ben je moe of neerslachtig? Kijk eens naar je voeding! Krijg je genoeg vitamine C, zink, ijzer, kalium en vitamine B (vooral B12) binnen? Zo nee, dan zou je wel eens een emotionele deuk kunnen oplopen. Eet je gelukkig door te snacken met fruit dat rijk is aan vitamine C, zoals sinaasappels en druiven. Eet wat rood vlees (een beetje is goed voor je, maar niet te veel!) of, als je een vegetariër bent, volkoren graanproducten, peulvruchten of bladgroenten (geweldig voor ijzer). Knabbel op pompoenpitten (fantastisch voor zink). Of schrok veel bananen naar binnen voor je kaliumshot. En vergeet niet om eieren of zuivelproducten in te slaan (goede bron van B12). Geluk begint hier!

    6. Probeer iets nieuws
    Vermijd sleur. Heb je ooit gebungeejumpt? Ben je wel eens uit een vliegtuig gesprongen? Gaan brandingraften? Het leven is er om geleefd te worden. Doe dus iets waardoor je voelt dat je leeft. Hou je niet van adrenalinesporten (hoe weet je dat, heb je het geprobeerd?), ga dan eens naar een nieuwe plek op vakantie of ga eens een keer ergens anders uit. Het leven is een avontuur, hou je vast!

    7. Beweeg meer
    In conditie blijven is meer dan er geweldig uitzien. Je voelt je ook geweldig. Dat komt omdat je ‘feel good’-stoffen aanmaakt (endorfinen) als je sport. Het resultaat? Een sportroes! En het feel-good-nieuws houdt nog niet op! Als je doorgaat met sporten verander je zelfs het serotoninegehalte in je hersenen. Serotonine beurt je op, helpt je beter te slapen en zorgt ervoor dat je je geweldig voelt, dus dit is Goed Nieuws!

    8. Luister meer naar muziek
    Wil je je goed voelen? Zet je favoriete nummers op en trakteer jezelf op een mini feel-good-vakantie. Geen paspoort nodig!

    9. Help andere mensen zich
    beter te voelen

    Als je je goed wilt voelen, zorg dan dat iemand anders zich goed voelt. Steun een vriend als die je nodig heeft, help een plaatselijke liefdadigheidsinstelling of geef geld aan een goed doel… En maak je dan klaar voor die golf van geluk die door je heen stroomt. Kom op, je verdient het!

    10. Wees jezelf
    Hou op met het pleasen van andere mensen: jij bent geweldig zoals je bent. Echte vrienden houden van je om wie je bent. Nepvrienden vinden je leuk…zolang je je aanpast aan de groep. Wat heb je liever? En door wie voel je je echt goed? Dit is jouw leven, leef het volgens jouw regels!

  • Sweet_Iris
    Reageer

    goeie tips, als ik me een keertje ff wat minder voel zal ik eraan denken;)

    nog een tip ga veel met mensen om die je altijd vrolijk krijgen;)

    Irisjee
    Reageer

    Goeie tips! :D

    Liset
    Reageer

    Wel jammer dat je alleen de titel hebt aangepast. De website van Clearasil heeft dit eerder geplaatst onder de titel Top toen voel-je-geweldig-tips.

    Jellybean
    Reageer

    dat het gekopierd is maakt niet zoveel uit, toch? ze doet niet alsof ze t zelf verzon, en de tips zijn gewoon goed! :)

    Eendje
    Reageer

    Nog een tip om je goed/lekker te voelen:

    Masturbatie!

    xKelsey
    Reageer

    ^Ik doe het niet en lieg niet..
    Ik heb namelijk een vriend die dat veel beter kan dan ikzelf :P

    Cindy
    Reageer

    Als ik make-up draag voel ik me zekerder en dus ook vrolijker!

    chocoladekoekje
    Reageer

    superLouis je bent gewoon een zak geweest, punt uit,
    begin er nouu niet weer over.
    iedereen weet al dat je een zak bent,
    dat hoef je niet nog eens te zeggen..
    ciao

    be yourself
    Reageer

    Cool !

    loveyoumorex
    Reageer

    Robbie Williams!! #beschrijving

Reageer

Het forum ‘Archief’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.

6 okt 2009
0 / 10
6 okt 2009
20 feb 2012