Femme logo

Home / Forums / Lekker kletsen / 16+ club binnen..

16+ club binnen..

• aangemaakt
    2 jul 2013
  • laatste reactie
    2 jul 2013
  • 3
    reacties
  • 4
    gebruikers
  • Origineel gepost door lolaaxx
    Meest gepost door WhosThatChick
    Laatste bericht van WhosThatChick
Lekker kletsen
  • Aanmaker
    Onderwerp

• lolaaxx
    Bijdrager
    lolaaxx
    Reageer

hooi ik heb binnenkort een feest dat 16+ is maar ik ben dan nogeeneend 15.. zou ik binnen kunnen komen met een paspoort van iemand die op me lijkt? en kan je een club binnen komen met een kopie van een paspoort? heeft iemand nog tips? hoe zie ik er ouder uit enzo?

• coowckie
    Reageer

Gaat je niet lukken

Reageer

Misschien lukt het je, omdat diegene die het feest organiseert iets kan regelen met de uitsmijter. Praat met diegene of zij/hij dat van tenvoren kan regelen. Ga niet van uit dat alles meteen goed is, want je wordt al gauw gecontroleerd.

Je moet met een officiële ID of paspoort aan komen zetten: zelf een kopie geeft geen waarde.
    Beter laat je merken dat je toch onder de 16 bent, want met frauderen kun je namelijk flink de pineut worden.

WhosThatChick
    Reageer

het ligt er ook aan hoe streng ze controleren.
    toen ik 17 was ging ik soms wel in kroegjes wat 18+ was, maar daar gingen ze nooit controleren. en anders wil met een andere id soms ook wel, als je erop lijkt.
    ik had een keer per ongeluk id van een vriendin van mij mee, en daar kwam ik mee binnen xD haha. we hadden toen per ongeluk onze id verwisselt.

Reageer

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

2 jul 2013
0 / 3
2 jul 2013
2 jul 2013