Femme logo

Home / Forums / Relaties / 17 jaar en samenwonen

17 jaar en samenwonen

  • aangemaakt
    18 okt 2014
  • laatste reactie
    18 okt 2014
  • 6
    reacties
  • 4
    gebruikers
  • Origineel gepost door Martineleonard
    Meest gepost door lolita
    Laatste bericht van Scar
Relaties
  • Aanmaker
    Onderwerp

  • Martineleonard
    Bijdrager

    Hoi allemaal
    Ik ben bijna 17 en ik ga over een poosje samenwonen met mijn vriend.
    Maar het probleem is, ik ben bang dat mijn ouders het er niet mee eens zijn.
    Maat moeten je ouders daar toestemming voor geven als je 17 ben?

  • Scar
    Reageer

    Mag ik vragen waar je woont? België of Nederland? Volgens mij is het voor beide landen hetzelfde maar goed.

    Ik vrees ervoor dat je gewoon niet MAG ergens anders wonen dan je ouders zonder de toestemming van een sociale werkster. En daarvoor zijn vele gesprekken nodig. Ik snap wel dat je wilt samenwonen met je vriend, maar als je nog 1 jaartje wacht (of minder) ben je meerderjarig en kan je dat gerust doen. let ook op om niet te snel te gaan (maar dat moet je zelf weten natuurlijk ;) ).

    lolita
    Reageer

    Je mag toch vanaf 16zelf weten of je hem smeert? Dat is mij teminste een keer verteld.

    Scar
    Reageer

    @lolita wrote:

    Je mag toch vanaf 16zelf weten of je hem smeert? Dat is mij teminste een keer verteld.

    Geen idee hoe dat zit in Nederland :|

    Martineleonard
    Reageer

    Ik woon in nederland
    Ik zie overal wel op internet staan dat het mag, maar dan kijk ik ergens anders en dan zeggen ze weer dat ik toestemming nodig heb.

    lolita
    Reageer

    Het mag. Maar bepaalde handtekeningen moeten wel door je ouder(s) of voogd gezet worden voor je 18e. Das de downside.

    Terese_Flower
    Reageer

    Volgens mij mag het inderdaad wel, alleen is toestemming van je ouders wel echt nodig heb ik wel eens gehoord.

    Pin me er niet op vast hoor :$

Reageer

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

18 okt 2014
0 / 6
18 okt 2014
18 okt 2014