Femme logo

Home / Forums / Relaties / 17 maand

17 maand

  • aangemaakt
    8 jun 2015
  • laatste reactie
    22 jun 2015
  • 4
    reacties
  • 4
    gebruikers
  • Origineel gepost door Juudje
    Meest gepost door Anoniem
    Laatste bericht van Scar
Relaties
  • Aanmaker
    Onderwerp

  • Juudje
    Bijdrager
    Juudje
    Reageer

    Hallo,

    Ik zou me eerst even voorstellen ik ben Judith en heb al 17 maand een vriendje ❤️

    Sinds dag 1 ben ik smoorverliefd en doen we veel samen. Hij drinkt en ik ook, we gaan samen naar feestjes, maar als hij alleen gaat voel ik me op een of ander manier te min. Ik heb dan het gevoel dat hij me niet meer wil.

    Het is een boeren jongen en is veel bezig met trekkers en de boerderij, hier heb ik begrip voor en laat hem dat ook doen. Maar ik vind zelf dat het niet op zondag moet..

    Nu sinds een tijdje heeft hij steeds minder tijd voor mij, is ie meer met trekkers bezig dan met mij, hebben we vaker ruzie.. En soms dreigt het op uitgaan..

    Wat moet ik doen ? Ik hou super veel van hem en kan niet zonder hem.. Maar heeft iemand tips om minder ruzie en meer aandacht te krijgen ?

  • xmirtex
    Reageer

    Heeej!
    Praat erover met hem, ik weet dat het moeilijk kan zijn maar zet je er over heen.
    Ga samen eens wat extra leuks doen om een beetje meer aandacht te krijgen…
    Als hij zijn vrienden belangrijker vind dan jou dan is het geen echte liefde wat hij voor jou voelt!

    Scar
    Reageer

    Zoals Mirte zegt, praat eens met hem. In een goede relatie moet je alles kunnen uitpraten. Jullie zijn nu 17 maanden samen dus ik denk echt wel dat jullie over alles met mekaar kunnen praten ;)

    Misschien wil je hier liever niet op antwoorden, maar hoe oud zijn jullie? Misschien heeft hij de leeftijd bereikt dat hij stilletjesaan het familiebedrijf wilt/moet overnemen waardoor hij nu misschien niet zo veel tijd meer vrijmaakt voor jou. Doen jullie nog veel samen?

    Wat me ook opvalt is dat je zegt dat je je te min voelt. Waarom voel je je te min? Je zegt dat je dolverliefd bent op hem maar je voelt je wel te min, geloof me meid, dat is echt geen goede combinatie. Praat daar ook over met hem, echt.

    Juudje
    Reageer

    @Scar wrote:

    Zoals Mirte zegt, praat eens met hem. In een goede relatie moet je alles kunnen uitpraten. Jullie zijn nu 17 maanden samen dus ik denk echt wel dat jullie over alles met mekaar kunnen praten ;)

    Misschien wil je hier liever niet op antwoorden, maar hoe oud zijn jullie? Misschien heeft hij de leeftijd bereikt dat hij stilletjesaan het familiebedrijf wilt/moet overnemen waardoor hij nu misschien niet zo veel tijd meer vrijmaakt voor jou. Doen jullie nog veel samen?

    Wat me ook opvalt is dat je zegt dat je je te min voelt. Waarom voel je je te min? Je zegt dat je dolverliefd bent op hem maar je voelt je wel te min, geloof me meid, dat is echt geen goede combinatie. Praat daar ook over met hem, echt.

    Ik ben 15 en hij ook, en hij woont zelf niet op een boerderij, hij wil loonwerker worden. Hij wil gewoon geen tijd vrijmaken.. En als ik hem vraag waarom niet antwoord hij, er zijn ook andere dingen dan jou.

    En als ik hem zie is alles wel weer goed en doet hij lief maar hij is volgensmij gewoon niet toe aan een “echte” relatie..

    Reageer

    Hey Juudje. Sorry hoor, maar dat klinkt niet echt als een gezonde relatie. Okay, iedereen kan zijn eigen leven hebben, maar in een relatie is toch zeg maar je vriend en vriendin belangrijk voor je. Ik denk dat je voor jezelf even moet beslissen of je dit vol kan houden op langere termijn. Hoe leuk, lief en aardig hij ook is als alles ‘goed’ is, soms houdt het ook ergens op. Trek de grens wanneer het nodig is. Sorry. Beter advies kan ik je niet geven.

Reageer

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

8 jun 2015
0 / 4
8 jun 2015
22 jun 2015