Femme logo

Home / Forums / Archief / 2 jongens..

2 jongens..

  • aangemaakt
    23 jul 2010
  • laatste reactie
    24 jul 2010
  • 2
    reacties
  • 3
    gebruikers
  • Origineel gepost door miali
    Meest gepost door x-Lisz
    Laatste bericht van x-Lisz
Archief
  • Aanmaker
    Onderwerp

  • miali
    Bijdrager
    miali
    Reageer

    Hallo alle girlzz,
    ik heb een mega groot probleem. Ik heb een lieve vriend, maar ik spreek soms ook nog met mijn ex af. Als ik dan met mijn ex afspreek, zoenen we enzo, maar tegen mijn vriend lieg ik dan.. En dat wil ik niet.. Ik vind ze allebei leuk, kunnen jullie me helpen ? :?

    alvast bedankt ! xxxxx

  • chantalloow
    Reageer

    wat was de reden dat het uit ging met je ex? als je echt niet kunt kiezen tussen de 2, moet je met allebei de jongens gewoon vrienden blijven. Want blijven liegen is ook niet echt leuk he.. dan komt hij er straks achter dat je liegt en dan krijg je misschien wel problemen?

    Je moet doen wat je zelf wilt, maar ik zou gewoon met allebei vrienden blijven, en niets meer.

    Succes ;)

    x-Lisz
    Reageer

    @miali wrote:

    Hallo alle girlzz,
    ik heb een mega groot probleem. Ik heb een lieve vriend, maar ik spreek soms ook nog met mijn ex af. Als ik dan met mijn ex afspreek, zoenen we enzo, maar tegen mijn vriend lieg ik dan.. En dat wil ik niet.. Ik vind ze allebei leuk, kunnen jullie me helpen ? :?

    alvast bedankt ! xxxxx

    Waarom wil je weer met je ex om gaan?
    Als je een lieve vriend hebt, dan hoef je ook niet meer met je ex af te spreken.
    Je zal een keuze moeten maken, wie je leuker vindt.. Het is niet zo handig om tegen je vriend te liegen…

    Zelf vindt ik het ook niet echt aardig van die ex, dat hij steeds met je wil afspreken, als hij weet dat je een vriend hebt.. Weet wel dat hij dan aan geeft dat hij tussen jou en je vriend wil inkomen.

Reageer

Het forum ‘Archief’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.

23 jul 2010
0 / 2
23 jul 2010
24 jul 2010