Femme logo

Home / Forums / Relaties / 2 vriendinnen, 1 jongen.. En nu?!

2 vriendinnen, 1 jongen.. En nu?!

  • aangemaakt
    5 okt 2012
  • laatste reactie
    5 okt 2012
  • 2
    reacties
  • 2
    gebruikers
  • Origineel gepost door RooskeXX
    Meest gepost door RooskeXX
    Laatste bericht van K-rawr
Relaties
  • Aanmaker
    Onderwerp

  • RooskeXX
    Bijdrager
    RooskeXX
    Reageer

    Ik zou het echt super fijn vinden als jullie dit helemaal lezen, en misschien ook wel wat tips geven! :)

    Ik zit nu in de 2e, en vorige jaar in de brugklas was er een jongen die ik heel leuk vond. Ik had hem na een tijdje op date gevraagd, en vertelde hem dat ik hem leuk vond, hij zei dat hij mij niet echt leuk vond. Ik dacht dat het daarbij is afgesloten.. Dus niet!

    Ik ben er vandaag achtergekomen, dat mijn vriendin en ik dus diezelfde jongen leuk vinden! Uit de brugklas! Helaas zijn de klassen gesplist, en zitten we niet meer bij elkaar. Wel bij een groepopdracht van alle 2e klassen, waarbij ik bij hem in het groepje zit. Mijn vriendin praat verder nooit meer met hem, ik sowieso 1 dag per week, en ook wel tussendoor. We hebben soms wel ‘oogcontact’ maar dan niet echt heel bijzonder ofzo. Vanochtend ook, we liepen langzaam langs elkaar heen, en we keken elkaar aan zonder hoi te zeggen. Dat was heel vaag.. Ook als hij met iemand praat waar ik bij sta, kijkt ie soms wel of ik ook meeluister.

    Maar mijn vraag is nu: Hoe moet ik met mijn vriendin hierover hebben? Wij vinden dezelfde jongen leuk, dus je kan moeilijk gaan zeggen “Oh, we hadden oogcontact!” Das ook net zo lullig. Maar om alles te verzwijgen vind ik ook weer zo van tja..

    Please ik heb jullie advies echt nodig! Alvast heel erg thnx!

    Xx

    Ps. Als ik nu toch bezig ben, misschien ook wel een paar tips hoe ik met die jongen om kan gaan? :oops: :p

  • K-rawr
    Reageer

    Dat is een lastig probleem. Misschien moet je eens goed met je vriendin praten over wat jullie hier mee gaan doen. Laat een jongen NOOIT tussen jou en je vrienden in komen, zeker niet als je gewoon verliefd bent. Als jullie allebei nog verliefd op hem zijn, moeten jullie hem allebei laten zitten.

    RooskeXX
    Reageer

    @Benthe11 wrote:

    @K-rawr wrote:

    Dat is een lastig probleem. Misschien moet je eens goed met je vriendin praten over wat jullie hier mee gaan doen. Laat een jongen NOOIT tussen jou en je vrienden in komen, zeker niet als je gewoon verliefd bent. Als jullie allebei nog verliefd op hem zijn, moeten jullie hem allebei laten zitten.

    Mee eens.

    En hier is eigenlijk een algemeen topic over ;)

    Ja k weet het.. Maar ik krijg daar nooit echt een persoonlijk antwoord, en is altijd wel wat algemeen.. :P

    Maar thnx!

Reageer

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

5 okt 2012
0 / 2
5 okt 2012
5 okt 2012