Femme logo

Home / Forums / Archief / 2 problemen!!

2 problemen!!

  • aangemaakt
    9 sep 2010
  • laatste reactie
    9 sep 2010
  • 5
    reacties
  • 3
    gebruikers
  • Origineel gepost door Beautygloss
    Meest gepost door Beautygloss
    Laatste bericht van Emma94
Archief
  • Aanmaker
    Onderwerp

  • Beautygloss
    Bijdrager

    probleem 1: Ik ben fan van Lisa Amy en Shelley maar durf bijv geen liedje van hun op mn mobiel te zetten want ben bang dat als ze in mn mobiel kijken ze het liedje vinden en me dan gaan uit lachen.

    probleem 2:
    ik ben al een poos verliefd op een jongen(ondertussen goed bevriend) en het is uit met zijn ex.
    Nu had ik aan mn vriendin gevraagt of ik hem zou vragen.
    Wat heeft zij gedaan: hem een mail gestuurd of ik met hem wou.
    Zijn reactie:
    ik vindt je wel een hele leuke meid en zo maar ik weet iet of ik verliefd op jou ben
    je bent echt een schatje en zo
    maar ik heb nog geen nee of ja gezegd ik moet er ff over nadenken.

    Maar ik ben bevriend met zijn ex zou zij het niet raar vinden dat ik met hem neem, en wat als hij nee zegt kunnen we dan wel vrienden blijven?

  • Emma94
    Reageer

    @Beautygloss wrote:

    probleem 1: Ik ben fan van Lisa Amy en Shelley maar durf bijv geen liedje van hun op mn mobiel te zetten want ben bang dat als ze in mn mobiel kijken ze het liedje vinden en me dan gaan uit lachen.

    probleem 2:
    ik ben al een poos verliefd op een jongen(ondertussen goed bevriend) en het is uit met zijn ex.
    Nu had ik aan mn vriendin gevraagt of ik hem zou vragen.
    Wat heeft zij gedaan: hem een mail gestuurd of ik met hem wou.
    Zijn reactie:
    ik vindt je wel een hele leuke meid en zo maar ik weet iet of ik verliefd op jou ben
    je bent echt een schatje en zo
    maar ik heb nog geen nee of ja gezegd ik moet er ff over nadenken.

    Maar ik ben bevriend met zijn ex zou zij het niet raar vinden dat ik met hem neem, en wat als hij nee zegt kunnen we dan wel vrienden blijven?

    Probleem 1:
    Dan zorg je dat ze niet aan je telefoon zitten, bij mij mocht sowieso niemand aan mijn telefoon zitten (sowieso omdat ik een geheim vriendje had:F) maar daarvoor mocht het ook al gewoon niet:p Behalve als ze het vragen, en ik er naast zit ofso..
    Misschien kan jij ook zorgen dat ze gewoon niet meer in je telefoon zitten? of gewoon niet op je telefoon zetten, dat hoeft ook niet.. En daarbij, waarom zou je je schamen als je fan van ze bent? dat is toch helemaal niet erg;)

    Probleem 2:
    Dat geheime vriendje waar ik het over had net, dat was eerst ook mijn beste vriend.. Alleen had ik het probleem andersom, hij verklaarde liefde aan mij, en ik wist niet of ik verliefd op hem was.. Uiteindelijk dus wel, maar onze vriendschap is nu wel kapot, ik heb helemaal geen contact meer met hem..
    Dus misschien moet je er over na denken of je wel echt verkering met hem wilt, grote kans dat als het uit gaat je vriendschap weg gaat (al belooft de jongen nog zo van niet, dat deed mijn ex-beste vriend ook..)

    En die vriendin van je, praat er met haar over, vraag wat ze er van zou vinden, gewoon in het algemeen want anders dan wek je het idee dat jullie al wat hebben, en je weet nog helemaal niet of hij je wel echt leuk vind..

    En als hij nee zou zeggen, het ligt helemaal aan jou of jullie nog vrienden kunnen blijven.. voel je ook nog vriendschap voor hem? of ben je alleen maar verliefd op hem? en anders moeten jullie gewoon wat minder contact hebben totdat jij weer normaal naar hem kan kijken, met hem kan praten, enz..

    Nou, ik hoop dat je wat aan mijn gebabbel heb:)

    xx

    ChocolateGirl
    Reageer

    Probleem 1:
    Kun je geen wachtwoord op je bestanden zetten? Heb ik wel namelijk.

    Beautygloss
    Reageer

    @ChocolateGirl wrote:

    Probleem 1:
    Kun je geen wachtwoord op je bestanden zetten? Heb ik wel namelijk.

    Jawel maar dan moet ik een of andere code invullen en ik weet niet welke of wat dat is….
    Ik wil dat namelijk ook op mijn berichten hebben.

    Emma94
    Reageer

    @Beautygloss wrote:

    @ChocolateGirl wrote:

    Probleem 1:
    Kun je geen wachtwoord op je bestanden zetten? Heb ik wel namelijk.

    Jawel maar dan moet ik een of andere code invullen en ik weet niet welke of wat dat is….
    Ik wil dat namelijk ook op mijn berichten hebben.

    Hoezo een code invullen? de eerste code is toch gewoon 0000? en daarna moet je er zelf 1 verzinnen??

    Beautygloss
    Reageer

    @Emma94 wrote:

    @Beautygloss wrote:

    @ChocolateGirl wrote:

    Probleem 1:
    Kun je geen wachtwoord op je bestanden zetten? Heb ik wel namelijk.

    Jawel maar dan moet ik een of andere code invullen en ik weet niet welke of wat dat is….
    Ik wil dat namelijk ook op mijn berichten hebben.

    Hoezo een code invullen? de eerste code is toch gewoon 0000? en daarna moet je er zelf 1 verzinnen??

    Da had ik ook al geprobeert maar lukt niet

Reageer

Het forum ‘Archief’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.

9 sep 2010
0 / 5
9 sep 2010
9 sep 2010