Femme logo

Home / Forums / Relaties / 2 vraagjes over mn vriendje enzooo :)

2 vraagjes over mn vriendje enzooo :)

  • aangemaakt
    17 dec 2013
  • laatste reactie
    18 dec 2013
  • 10
    reacties
  • 4
    gebruikers
  • Origineel gepost door loveyouxxx
    Meest gepost door loveyouxxx
    Laatste bericht van loveyouxxx
Relaties
  • Aanmaker
    Onderwerp

  • loveyouxxx
    Bijdrager
    loveyouxxx
    Reageer

    hey,

    ik heb 2 dingen die ik even wil vragen. :)
    1) donderdag hebben we het kerstgala op school en mijn vriendje (zelfde leeftijd) komt dan ook. ik heb via via gehoort dat hij met mij wilt schuren dus heb ik aan mn bff gevraagt of ze aan hem wou vragen of dit waar is. toen heeft ze een screenshot gemaakt en hij zei dat hij het wel van plan was. ik ben super blij want ik wil het zelf ook maar…. :oops: ik heb nog nooit geschuurt…. dus nu is mn vraag waar moet ik mijn handen houden als hij mij schuurt??

    2) over 2 weken ga ik logeren met mn bff en mn vriendje ( + 2 vrienden van me (jongens) ) ik heb er super veel zin in maar wat kan ik met hun allemaal doen natuurlijk gaan we doen durf of de waarheid doen maar iemand nog meer ideën? ook gaan we in de avond naar de bioscoop (super leuk!) p.s. ik ben 13 misschien helpt dit om de vragen te beantwoorden

    xxx alvast heel erg bedankt! <3

  • lolita
    Reageer

    Hihihi ik dacht dat je over je 1D etc “vriendje” zou vragen omdat het in celebs staat XD
    Maar ik heb geen idee. Wat voor schuren bedoel je? Ik ken wel zo van op meestal snellere muziek dat hij achter je staat en zn penis tegen je kont schuurt. Maar ik denk dat jij van dat dansen op langzamere bedoelt en met elkaar aankijkent ofniet? Of heet dat anders? Idn .-.

    loveyouxxx
    Reageer

    hahahaha ja dat is schuivelen, ik bedoel het idd op snellere muziek met zn penis tegen mn kont.

    coowckie
    Reageer

    Waarom zou je dat uberhaupt willen maar goed…

    Misschien andere leuke spelleyjes doen?

    lolita
    Reageer

    Dan dans je gewoon met je handen door of leg je je handen op zijnen. Gwn natuurlijk gaat dat Idn XD. Ik doe het vaak met mn vriendin :b

    loveyouxxx
    Reageer

    huh met je vriendin? ben je een jongen dan? of lesbisch?

    loveyouxxx
    Reageer

    @coowckie wrote:

    Waarom zou je dat uberhaupt willen maar goed…

    Misschien andere leuke spelleyjes doen?

    omdat ik erg van hem houd en het me wel leuke manier van dansen lijkt en het lijkt me wel lekker

    lolita
    Reageer

    Nee ik ben niet in relatie met haar. Ze is mn bff. We doen nogal vaak heel raar :). En idd het is leuk dansen

    loveyouxxx
    Reageer

    oow oke haha, ik zou ook wel zo’n bff willen hebben :(

    inge14
    Reageer

    Voor je 2e vraag, laat dat ook maar natuurlijk gaan, misschien krijgen jullie wel het idee om buiten in het donker verstoppertje te doen (is echt geweldig ;) ) of misschien blijven jullie wel gewoon heel leuk kletsen enzo. Meestal gaat dat allemaal wel vanzelf en een uitgestippeld programma zorgt niet voor spontaniteit, wat vaak het leukste is. En als het saai word: haal twister of zo uit de kast, echt dat zorgt voor hele lollige dingen :)

    (klinkt misschien kinderachtig, maar kinderachtige dingen zorgen meestal voor super lollige dingen en veel plezier)

    loveyouxxx
    Reageer

    @inge14 wrote:

    Voor je 2e vraag, laat dat ook maar natuurlijk gaan, misschien krijgen jullie wel het idee om buiten in het donker verstoppertje te doen (is echt geweldig ;) ) of misschien blijven jullie wel gewoon heel leuk kletsen enzo. Meestal gaat dat allemaal wel vanzelf en een uitgestippeld programma zorgt niet voor spontaniteit, wat vaak het leukste is. En als het saai word: haal twister of zo uit de kast, echt dat zorgt voor hele lollige dingen :)

    (klinkt misschien kinderachtig, maar kinderachtige dingen zorgen meestal voor super lollige dingen en veel plezier)

    thanx voor de tip je hebt helemaal gelijk! bedankt xx

Reageer

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

17 dec 2013
0 / 10
17 dec 2013
18 dec 2013