Nooit in Arnhem geweest, maar wij wachtten elkaar in Utrecht gewoon op bij de treinsporen waar we aan zouden komen. Als je tijden en treinsporen doorgeeft kun je elkaar misschien ophalen. Volgens mij komen er een aantal mensen met dezelfde trein vanuit Utrecht, dus het hoeft niet heel moeilijk te zijn ;)
@Knownasme wrote:
Vlak buiten het station hangt een heel groot foto doek-achtig iets, met twee vikkingen erop. We/jullie kunnen daaronder afspreken, dat kan echt niet missen.
Haha ik zie mezelf wel weer de verkeerde uitgang nemen :p Of maakt dat niet uit?
Ik ga toch wel bellen :’) Ik loop altijd verkeerd _O-
Of ga dan 1 dagje later. Kunnen jullie een beetje genieten van de start van koninginnedag! Op de korenmarkt komen allerlei bekende dj’s.
En dat poster/tekening van die vikingen is de eerste uitgang van het centraal station aan de rechter kant als je de grote trap afkomt. :)
omg.
Weet je wat mijn vader tegen me zei toen ik het over de meeting wou hebben?
‘Nodig die mensen eerst maar is bij ons thuis uit, dan zien we wel verder’
:’)
Maar mijn moeder wil nu mee, om ook een oude viool terug te brengen naar de eigenaar, in Arnhem. En dan wil ze ‘wel even zien wat voor mensen dat zijn’.
Ik zie het al helemaal voor me =( Mijn moeder daar, helemaal iedereen onderzoeken :’)
dus ik denk dat ik dan maar niet kom, anders is het ook zo zielig voor jullie, he…..
ik had heel graag meegewild maar aangezien ik Arnhem nogal duur (€ 31,30) vind. heb ik besloten toch maar niet mee te gaan… :'(
@Paula_ wrote:
@Darkness_Girll wrote:
ik had heel graag meegewild maar aangezien ik Arnhem nogal duur (€ 31,30) vind. heb ik besloten toch maar niet mee te gaan… :'(
Er is al ter sprake gekomen om te delen in de kosten.. dus als wij in totaal een 10tje aan jou geven. Kom je dan wel?
Ik zal er nog eens even goed over na denken ;)
@SanderH wrote:
Goed he? Ik wist gewoon dat je zo ging reageren. Gewoon, exact. Waarom verandering in plannen dan?
Nou, ik wou eerst van huis naar Arnhem gaan en nu ga ik gewoon van waar ik op vakantie ben (Brabant dus :’) ) naar Arnhem en dan kom ik niet langs Utrecht. Ben dus niet bij de “pre-meeting” :p
Zo te zien komt mijn trein om 12.35 uur aan in Arnhem btw :p
Ik stem voor die van 12.31 aangezien Isabeau ook pas om 12:35 aan komt. Ik pak dan de trein van 10:46 vanaf uitgeest, en kom om 11:50 op Utrecht aan. Let op! Ik zit dan al in de trein (ik kan vanaf zaandam een rechtstreekse trein pakken). Ik ga dus van Uitgeest naar Zaandam, op Zaandam stap ik over op een rechtstreekste trein naar Arnhem. Om 11:50 vertrekt deze trein vanaf Utrecht (spoor 14) en stap jij dus gewoon in :)? Misschien is het handig om een plaats in de trein af te spreken? Bijvoorbeeld helemaal voorin of helemaal achterin? We kunnen uiteraard ook bellen op die dag. Ik hoor het wel :)!
hmm ik wou eigelijk ook mee naar de meeting maar heb er helaas toch vanaf gezien, omdat ik het eigelijk een beetje duur vond om naar arnhem te reizen, en omda tik het zo ontzettend druk heb komenende tijd… :'( :'(
Hahhaha ik hoef maar 38 minuten in de trein.. en dan nog 1 uur met de auto :P
eneeh als je niet meer weet hoe ik eruit zie, heb ik een paar kenmerken: dik, lelijk, vage paarse bril en donkerblond haar met slag tot halverwege mijn bovenarm en een verneukt gezicht :p 8)7
weet je het al? _O-
@Daphne94 wrote:
Hahhaha ik hoef maar 38 minuten in de trein.. en dan nog 1 uur met de auto :P
eneeh als je niet meer weet hoe ik eruit zie, heb ik een paar kenmerken: dik, lelijk, vage paarse bril en donkerblond haar met slag tot halverwege mijn bovenarm en een verneukt gezicht :p 8)7
weet je het al? _O-
Oooohja jij :p
:’) :’) :’) :’)
Okee sorry voor de dubbele posts enzo, maar ik bespreek net iets op msn over de meeting en vroeg me af wat jullie ervan vinden.
Er zullen wel meer mensen zijn die op tijd naar huis moeten…
Is het een idee om om 5 uur wat te gaan eten en dat daarna zegmaar de mensen weggaan die weg moeten? :p Dan heb ik tenminste een volle maag tijdens die 2,5 uur lange treinreis :’) En de rest ook.
Mja ik weet niet hoe laat jullie thuis moeten zijn natuurlijk :p
@Knownasme wrote:
FEBO. da’s toch gewoon ongeveer het zelfde als een snackbar maar dan iets verantwoorder?
Haha oke dat klinkt weird _O-
:’) Ik ben nogal boos geworden en heb overduidelijk laten blijken dat ik dit niet wil laten schieten en nu gaat mn vader met mijn moeder praten.
Beter komt t goed.
Ik zei ook al “nou ben ik verdomme 18 en dan worden me nog dingen verboden!!”
Maar mn moeder is nu niet thuis. Zal er morgen wel wat over te horen krijgen, dan zit ik met haar alleen thuis :’)
Oke ik zal het even een beetje uitleggen, kweet niet of jullie het begrijpen (vast niet want jullie zijn het er niet mee eens) maar gewoon even voor de duidelijkheid.
We zijn al een poosje niet meer met het gezin op vakantie geweest en vakantie is duur. Bovendien, áls er wat gebeurt in Arnhem (weetikveel of ik val en een been breek, het kan allemaal) dan is de hele vakantie verpest. Ik naar het ziekenhuis, ouders heen en weer rijden, vaarwel vakantie.
Ik hoop er volgende keer echt bij te zijn, want ja, het wordt natuurlijk (JA OOK ZONDER MIJ :p _O- ) te gek :D
Menschen. Er is twijfel aan mijn aanwezigheid. M’n vader & broertje zouden zondag-avond/maandag ochtend al vertrekken naar Friesland zodat m’n moeder en ik nog konden verven de hele maandag. Maar mijn broertje moet maandag nieuw gips dus gaan ze dan pas dinsdag of woensdag en dan heeft het amper zin voor mijn moeder en mij om later (donderdag) te komen dus als ze dinsdag gaan moet ik dan mee. Maar, ik ga dus heel erg hopen dat ze woensdag dan weg gaan, zodat ik wel kan komen maar dat is dus niet zeker..
Damn, verkeerde dag vrijgevraagd FF m’n baas mailen dan maar
[Had op een of andere manier de heletijd de gedachte dat ’t de 29e zou zijn :s]
Anywaay aangezien iedereen weet dat ’t voor mij duur is en men aanbood om me te sponsoren wilde ik ff vragen hoeveel men bereid is te geven zodat ’t wel betaalbaar is. Danku alvast :)
Hoezo doen jullie eigenlijk een meeting op een doordeweekse (school/werk)dag en dan gewoon overdag? Moeten jullie dan niet naar school of werken?
Uhm eventjes iets belangrijks voor iedereen het station kun je twee kanten af, de ene kant heeft stenen trappen en kom je uit op sonsbeekzijde en daarna lijkt het een beetje of je naar een woonwijk loopt. Das de verkeerde kant. Je moet richting een eng, oranje groen ijzeren noodgebouw lopen met van die enge ijzeren trappen met gaatjes erin. ^^
Ik wens jullie voor morgen alvast Heel veel plezier!!!
@may-rose wrote:
Als Tamara en Paula nou op spoor 4 blijven
en sander, iris, daphne en mij ophalenDan lopen we daarna naar spoor 7 en halen we margo en tessa op op spoor 7?
nou ja mij maakt het verder niet uit (a)
Ik heb nog steeds geen nummers van sander en iris!
Ik heb hun nr maar ik weet niet of je het nu al hebt ?
@x-azn-baby-x wrote:
@may-rose wrote:
Als Tamara en Paula nou op spoor 4 blijven
en sander, iris, daphne en mij ophalenDan lopen we daarna naar spoor 7 en halen we margo en tessa op op spoor 7?
nou ja mij maakt het verder niet uit (a)
Ik heb nog steeds geen nummers van sander en iris!
Ik heb hun nr maar ik weet niet of je het nu al hebt ?
Die van Iris nog niet, wil je misschien pm-en?