Femme logo

Home / Forums / Archief / 3 jongens, de leeftijd of iets anders?

3 jongens, de leeftijd of iets anders?

  • aangemaakt
    29 mrt 2008
  • laatste reactie
    6 aug 2008
  • 8
    reacties
  • 8
    gebruikers
  • Origineel gepost door Anoniem
    Meest gepost door Kleinsterretje
    Laatste bericht van Kleinsterretje
Archief
  • Aanmaker
    Onderwerp

  • Anoniem
    Inactief
    Reageer

    Ik vind denk ik 3 jongen nogals leuk, 2 kijken best vaak en 1 van die 2 durfde alleen mij niet te tikken met tikkertje met gym o_o En die kijkt dus ook vaak. De laatste die vind ik gewoon erg leuk :’). Is het ‘de leeftijd’ (13) dat ik aan alle 3 steeds denk of iets anders o_o Want dit is niets voor mij.

  • Flower
    Reageer

    ik denk soms ook wel aan meerdere.. Zo ken ik er zeker nog wel meer, die meerdere jongens ”leuk” vinden…

    ”leuk vinden” en verliefd zijn is een verschil..

    SanderH
    Reageer

    Meerdere jongens … Eerder meerdere meiden in mijn geval xD

    Anyhow, het ligt een beetje aan de leeftijd natuurlijk. Gedurende je puberteit zul je dit waarschijnlijk behouden (of je vindt iemand die je leuk vindt, dan wordt die drang al minder). Maak je dus geen zorgen, er zijn zat jongens / meiden die op meerdere jongens / meiden vallen, of ze het nou expres doen of niet :P

    Reageer

    Ik vind de ‘nee’ knop ook niet :P

    Reageer

    Ik zie nu ook dat je de nee knop niet kunt zien o_O ik had die wel gemaakt vreemd

    martje92
    Reageer

    ik vind maar 1 jonge leuk en dat is me geweldige vriend! :P

    La Playa
    Reageer

    kijk het kan best dat je meerdere jongens leuk vind, dat hebben er wel meerdere denk ik. Maar echt verliefd zijn dat is, zoals Flower al zei, iets heel anders

    Sunshinegirl
    Reageer

    Ik ben wel eens op meerdere jongens tegelijk verliefd geweest, maar op dit moment ben ik alleen op mijn vriend verliefd =)

    Kleinsterretje
    Reageer

    Ik weet het eigelijk niet, ik heb wel meerdere jongens tegelijk leuk gevonden, maar ik was niet verliefd…

    Nu gelukkig wel en al een hele poos! :)

Reageer

Het forum ‘Archief’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.

29 mrt 2008
0 / 8
29 mrt 2008
6 aug 2008