Hey meiden ik heb drie vragen , ikdacht ik doe ze allemaal bij elkaar dan in verschillende topics , want dan vind ik wat overzichtelijker
1- ik wil mijn vagina eigenlijk kaal hebben , altijd als k hem scheer blijven er kleine zwarte haartjes over , en krijg ik jeukende bultjes , ( soms ) , ik scheer meestal in de douche zonder scheerschuim maar ook uit de douche lukt het me niet , hebben jullie tips? het liefste geen duure apparaten! , tips wat je met een gwn scheermesje kunt doen!
2- Ik heb opeens 5 puistjes in me gezicht terwijl ik er normaal helemaal geen had , kan het komen omdat mijn vader inplaats van make-up doekjes baby-doekjes heeft gekocht? Omdat die bedoeld zijn om de billen af te vegen en daardoor een stuk vettiger zijn?
3- Even een vraag helemaal out of the topic. Hebben jullie studietips? , ik heb dus komende week proefwerk week , Maar altijd als ik ga leren raak ik na 1 of 2 vakken mijn concentratie kwijt en dan zeg ik dat doe ik morgen wel , of straks wel , terwijl ik weet dat ik het wel kan , dus hebben jullie concentratie tips? , ( telefoon uitzetten en een opgeruimde omgeving ken ik al ) , btw mijn moeder zij als je je concentratie wkijt bent dat je ook een kop thee met suiker kan drinken , da dat ook helpt..
xxxxxx