Femme logo

Home / Forums / Lijf & lijn / 3 vragen

3 vragen

  • aangemaakt
    15 jun 2013
  • laatste reactie
    23 jun 2013
  • 4
    reacties
  • 4
    gebruikers
  • Origineel gepost door lienetjex
    Meest gepost door Xlittlebadgirl
    Laatste bericht van Xlittlebadgirl
Lijf & lijn
  • Aanmaker
    Onderwerp

  • lienetjex
    Bijdrager
    lienetjex
    Reageer

    Hey meiden ik heb drie vragen , ikdacht ik doe ze allemaal bij elkaar dan in verschillende topics , want dan vind ik wat overzichtelijker
    1- ik wil mijn vagina eigenlijk kaal hebben , altijd als k hem scheer blijven er kleine zwarte haartjes over , en krijg ik jeukende bultjes , ( soms ) , ik scheer meestal in de douche zonder scheerschuim maar ook uit de douche lukt het me niet , hebben jullie tips? het liefste geen duure apparaten! , tips wat je met een gwn scheermesje kunt doen!

    2- Ik heb opeens 5 puistjes in me gezicht terwijl ik er normaal helemaal geen had , kan het komen omdat mijn vader inplaats van make-up doekjes baby-doekjes heeft gekocht? Omdat die bedoeld zijn om de billen af te vegen en daardoor een stuk vettiger zijn?

    3- Even een vraag helemaal out of the topic. Hebben jullie studietips? , ik heb dus komende week proefwerk week , Maar altijd als ik ga leren raak ik na 1 of 2 vakken mijn concentratie kwijt en dan zeg ik dat doe ik morgen wel , of straks wel , terwijl ik weet dat ik het wel kan , dus hebben jullie concentratie tips? , ( telefoon uitzetten en een opgeruimde omgeving ken ik al ) , btw mijn moeder zij als je je concentratie wkijt bent dat je ook een kop thee met suiker kan drinken , da dat ook helpt..
    xxxxxx

  • Reageer

    1. Haar groeit altijd snel terug, misschien toch schuim op je schaamstreek doen? En dagelijks even checken!

    2. Je zit in puberteit, puistjes krijgt iedereen. Misschien iets te vettigs gegeten? Make up is gaan irriteren in je porien? Er zijn verschillende redenen. Ik denk niet dat het de babydoekjes zijn, maar je kunt om zeker te weten je oude spullen weer gebruiken om te kijken of het een verschil maakt.

    3. Jij en ik beide. Wat ik doe is een planning maken voor de dag: hoe lang ik moet leren, en wanneer mijn vrije tijd is. Ook, als het even niet lukt, neem ik korte pauzes om aan paniek te ontsnappen.
    Bereid je goed voor, zet je spullen de avond van tenvoren klaar, vraag of je ma smoothies wilmaken (van fruit word je slim) en stop vanaf 20:30 om je uren voor de toets even lekker los te gooien.
    En blijf positief denken!

    lienetjex
    Reageer

    bedankt! , ik ga zeker vragen of mn moeder dat wil doen !. bedankt voor de andere tips

    lolita
    Reageer

    Miss ben je wel alergiesch voor de baby doekjes. Of iets dat daar in zit. Maar het is waarschijnlijk gewoon de leeftijd ;).

    Xlittlebadgirl
    Reageer

    voor vraag 1. die bultjes kunnen komen doordat je je(verkeerd) scheert dat je haartjes onder de huid beginnen te groeien.

Reageer

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

15 jun 2013
0 / 4
15 jun 2013
23 jun 2013