Femme logo

Home / Forums / Archief / 5 december.

5 december.

• aangemaakt
    30 nov 2008
  • laatste reactie
    3 dec 2008
  • 13
    reacties
  • 13
    gebruikers
  • Origineel gepost door Isabeau
    Meest gepost door JustSoYouKnow
    Laatste bericht van JustSoYouKnow
Archief
  • Aanmaker
    Onderwerp

• Isabeau
    Bijdrager
    Isabeau
    Reageer

Wij stoppen dit jaar voor het eerst met kadootjes. We maken er nu een gezellig avondje van met mijn opa en oma erbij. Gewoon chocomelk drinken en speculaas enzo eten. Mijn zusje (van 8) krijgt nog wel kadootjes.

• may-rose
    Reageer

Wij vieren dit jaar sinterklaas met zn 6en, mn ouders, zus, zusje en de vriend van mn zus. We hebben loodjes getrokken, en surprise + gedicht voor elkaar gemaakt. Verder is het gewoon een grappige, leuke gezellige avond met elkaar met misschien nog enkele kleine cadeautjes.

Darkness_Girll
    Reageer

Wij vieren het dit jaar niet op 5dec. maar Morgen op 1dec.
    Suprises doen we niet meer maar hebben wel lootjes getrokken en voor die persoon cadeautjes gekocht en een gedichtje maken. En gewoon om de beurt een cadeautje uitpakken en daarna nog lekker gourmetten.

Liset
    Reageer

Thuis niet, op stage wel. Heerlijk surprises met groep 8!

Niels.
    Reageer

Wij vieren het met het gezin en grote stapels kado’s. Vooral omdat mijn zusje van 6 er nog heilig in gelooft, maken we er een groot spektakel van. Zwarte Piet en Sinterklaas komen ook nog even langs. :D

SanderH
    Reageer

Nou, wij krijgen gewoon chocoladeletters! Yes!

Reageer

=’)

Surprise avond.

Lisette-
    Reageer

Wij vieren het met zn allen wij zijn groot gezin ik heb zelf 3 zussen en 6 broers.
    En daar komen de kinderen van mn zus (2) ook nog overheen. en alle vriendjes en vriendinnetjes (a. dus zou wel gauw 20 man hier zitten in huis.
    Met grote stapels cadeau’s :’)

koekie
    Reageer

Met gemiddeld zo een 5 a 6 zakken met kadotjes, kleine gillende verwende nesten van kindjes die alles omgooien en zoekend naar hun kadotjes. Alleen dit jaar doen wij het lekker bij ons thuis ipv mijn tante dus gaan we het dit jaar met liedjes zingen, chocolade, pepernoten en het ouderwetse sint gevoel.

Verder trekken de niet gelovigen lootjes. Voor 20 euro cadeautjes kopen en een gedichtje+evt. een surprise.

Dat is het wel zo:)

JustSoYouKnow
    Reageer

wij vieren het gewoon gezellig met chocomel enzo bij mijn oom dit jaar want die is verhuist dus dat is een soortwelcom homefeestje dus kei gezellig met opa en oma enzo en we doen ook zo’n spelletje dan moet je dobbelen en bij zes pak je een cadeautje bij drie raak je hem kwijt bij vier wissel je met je buurman enzo is kei lol wordt je echt melig van want het kan goed dat je aan het eind van de avond met een wcborstel naar huis gaat :P

Rowan
    Reageer

Ik moet werken dus het wordt lekker saai. Als ik terug kom (half 10) kadootjes hupsakee en klaar is kees.

JustSoYouKnow
    Reageer

@Rowan wrote:

Ik moet werken dus het wordt lekker saai. Als ik terug kom (half 10) kadootjes hupsakee en klaar is kees.

Idd lekker gezellig :P

TessieY
    Reageer

ik ga vrijdag zwarte piet spelen.. :lol:

ik ga eerst bij 2 kindjes uit mijn straat ff kado’s geven
    dan bij kennissen en daarna nog ff bij me buurjongtje

ga het voor het eerst doen dit jaar
    dus hoop dat alles goed komt
    en de kinderen me niet zullen herkennen!!!

Kleinsterretje
    Reageer

Bij mijn vriend, de ouders kopen wat voor ons en wij wat voor hun ;)

Reageer

Het onderwerp ‘5 december.’ is gesloten voor nieuwe reacties.

30 nov 2008
0 / 13
30 nov 2008
3 dec 2008