Femme logo

Home / Forums / Lijf & lijn / +/- 5 kg afvallen

+/- 5 kg afvallen

  • aangemaakt
    2 jul 2021
  • laatste reactie
    2 aug 2021
  • 7
    reacties
  • 4
    gebruikers
  • Origineel gepost door Koolmeesje123
    Meest gepost door Plukkie80
    Laatste bericht van Plukkie80
Lijf & lijn
  • Aanmaker
    Onderwerp

  • Koolmeesje123
    Bijdrager

    Afvallen zonder een dieet te volgen, maar door gezondere keuzes te maken en eventueel meer te bewegen. En ons vooral niet schuldig te voelen als we een keer wel een boterham met hagelslag of een ijsje nemen. Kleine stapjes zetten om zo een gezondere levensstijl te ontwikkelen en VAST te houden. Het vervolg van het Viva topic en iedereen is welkom.

    We motiveren elkaar en geven elkaar tips, en elke vrijdag geven we ons gewicht door. Wil je meedoen? Schrijf dan gezellig mee!

     

  • Plukkie80
    Reageer

    Gevonden! Leuk dat we hier verder gaan schrijven!

    Ik ben benieuwd of deze reactie goed gaat, ziet er wat gek uit. Dit is gelijk een test 😁

    Koolmeesje123
    Reageer

    @Plukkie80 wrote:

    Gevonden! Leuk dat we hier verder gaan schrijven!
    Ik ben benieuwd of deze reactie goed gaat, ziet er wat gek uit. Dit is gelijk een test

    Hoi Plukkie!! Gelukt, jouw reactie ziet er goed uit. :yahoo:
    (Niet zoveel keuzes uit icoontjes hier…)

    Wat leuk dat jij zelfs dezelfde avatar hebt.

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 9 maanden geleden door Koolmeesje123.
    Koolmeesje123
    Reageer

    Zouden we hier ook een tabel kunnen maken?

    Plukkie80
    Reageer

    Mooi gelukt! Ff wennen!

    Ja weinig icoontjes. :negative:

    Ik had hier al even ronndgesnuffeld en las in een ander topic dat ze ook een tabel willen, maar dat niet kan of weten niet hoe.

    Er is volgens mij een topic voor Viva forummers waar je dingen aan kan geven die niet goed gaan. Ik ga daar wel even de vraag stellen of het kan en zo ja, hoe dan.

    Blondie5
    Reageer

    Jaaaaa gevonden!!!

    Keylou99
    Reageer

    Afvallen doe ik door elke maand een aantal dagen te detoxen, ik doe dat met shakemixen zoals deze https://www.flinndal.nl/search?q=detox en supplementen neem ik ook in. Ik denk dat de verhouding 80% voeding (inclusief supplementen) en 20% beweging is. Dus de Pareto Pincipe. Bewegen is super belangrijk, maar op je eten letten is nummer 1.

    Plukkie80
    Reageer

    Nou ja zeg, wilde ik net op het Viva forum kijken, ligt ie er toch uit

Reageer

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

2 jul 2021
0 / 7
2 jul 2021
2 aug 2021