Femme logo

Home / Forums / Lekker kletsen / 7 Minutes in Heaven

7 Minutes in Heaven

• aangemaakt
    24 apr 2012
  • laatste reactie
    25 apr 2012
  • 11
    reacties
  • 5
    gebruikers
  • Origineel gepost door TailsTheMonkeyFreak
    Meest gepost door meisje_liefxxx
    Laatste bericht van Vitani94
Lekker kletsen
  • Aanmaker
    Onderwerp
  • Hallo allemaal!
    Ik heb jullie hulp nodig! En ga alsjeblieft op me lopen zeuren want ik zoek oplossingen en geen commentaar :P ( niet lullig bedoelt).
    Binnenkort houd ik een filmavond met 5 jongens en 6 meiden. Nou willenwe graag 7 minutes in heaven doen. Nou is het probleem: de filmavond word gehouden in mijn garage (erg groot) en daar is geen gangkast ofzow. Heeft iemand misschien een oplossing???
    Alvast heel erg bedankt! Xxxx

• Reageer

Veel kussens en een soort afscheiding maken met gordijnen

loveyoumorex
    Reageer

hang een paar lakens op zodat je een soort tent hebt.

Vitani94
    Reageer

Heb ik te lang onder een steen geleefd? Want ik snap dus niet waar die gangkast o.i.d. voor nodig zou zijn tijdens een filmavondje.
    Ik heb even zitten Googlen nu: waarom niet gewoon ‘ouderwets’ flesje draaien?

Vitani94
    Reageer

@Benthe11 wrote:

@Vitani94 wrote:

Heb ik te lang onder een steen geleefd? Want ik snap dus niet waar die gangkast o.i.d. voor nodig zou zijn tijdens een filmavondje.
    Ik heb even zitten Googlen nu: waarom niet gewoon ‘ouderwets’ flesje draaien?

Ik snap die gangkast ook niet helemaal…

Ik heb iets gelezen dat ze dan afgezonderd van de groep moeten rotzooien ofzo…

TailsTheMonkeyFreak
    Reageer

Het is niet echt een koppelavondje. De groep is heel close en we wilde t gewoon eenkeer proberen. Niet dat er veel zal gebeuren ofzow. Zo is de groep niet echt. Er is wel een jongen waar k indruk op wil maken maar dat gebeurt wel. En dat idee met de gordijen is wel goed!!!
    Xxx

TailsTheMonkeyFreak
    Reageer

Het is niet dat we het persé willen maar we willen het gewoon een keer proberen. Dus dat is eigelijk waarom. Maar ik heb eigelijk (door dit topic) een oplossing gevonden

meisje_liefxxx
    Reageer

oke praat me ff bij wat is 7 minutes in heaven :oops:

meisje_liefxxx
    Reageer

@Benthe11 wrote:

Dat je 7 minuten in een kast gaat met een jongen. I guess.

oke snap het ;)

meisje_liefxxx
    Reageer

oke maare dat idee van die gordijnen vind ik best goed je kan ze alleen niet op slot doen ;) maar het geeft wel een leuke sfeer :P

meisje_liefxxx
    Reageer

@Benthe11 wrote:

Het hoeft toch niet perse op slot?

yes i know maar ik d8 voor de privacie ;) ja sry heb dit nog nooit gdn of over geleezen dus vandaar

meisje_liefxxx
    Reageer

@Benthe11 wrote:

Mij lijkt het juist veiliger dat het niet op slot is.

ja als je het zo bekijkt wel want je kunt sneller weg als er iets gebeurt dat je egt niet wilt

Reageer

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

24 apr 2012
0 / 11
24 apr 2012
25 apr 2012