Femme logo

Home / Forums / Digi / Camera

Camera

  • aangemaakt
    20 nov 2011
  • laatste reactie
    26 nov 2011
  • 7
    reacties
  • 4
    gebruikers
  • Origineel gepost door SanneSuzanneEline
    Meest gepost door Vitani94
    Laatste bericht van Vitani94
Digi
  • Aanmaker
    Onderwerp
  • heei allemaal,
    ik heb voor mijn verjaardag een nieuwe digitale camera gekregen van mijn ouders.
    Maar ik heb hem dus laten vallen en nu is het beeldscerm kapot!
    Ik heb het hun nog niet verteld omdat ik dat niet durf!
    Wat zouden jullie doen?
    dankjeexx

  • esssjah
    Reageer

    Gewoon vertellen als het goed is kan je hem gewoon via de verzekering terug krijgen. en anders inruilen als het binnen de garantie is.

    Dus ik zou het gewoon melden

    x_Sandraa_x
    Reageer

    snel melden! Als je inderdaad optijd ben wordt die gerepareerd of een nieuwe door de garantie!
    Wel toevallig. Ik vierde gister me verjaardag (ben vrijdag eigenlijk pas jarig) en kreeg ook een camera!

    Vitani94
    Reageer

    Snel terug naar de winkel en als het nog binnen de garantie is fixen ze hem voor je. Ik heb ook wel eens reparaties gehad omdat ik hem per ongeluk liet vallen en dat heeft me nooit wat gekost tot nu toe (dat was in de tijd dat hij nog net nieuw was).

    SanneSuzanneEline
    Reageer

    Bedankt voor jullie reacties,
    jullie zeggen allemaal dat ik het snel moet melden & dat die dan misschien nog onder garantie valt, dat valt die zoiezo niet meer want ik heb hem al een paar maanden.
    Ik wil het ook wel zeggen maar ik heb pas mn fiets laten vallen, toen brak mn lamp af en mn moeder werd toen ook suuper boos! Daarom durf ik het echt niet ;s

    Vitani94
    Reageer

    De garantie duurt voor een camera wel meer dan een paar maanden (bij mij tenminste 24 maanden). En jammer dan dat je moeder boos gaat worden, als ze er over x aantal tijd achter komt dat je camera stuk is zonder dat jij het hebt gezegd word ze ook boos. Dus verman jezelf en ga even naar de winkel waar dat ding is gekocht.

    SanneSuzanneEline
    Reageer

    Op de site van bol.com (waar ik hem dus heb gekocht) staat:

    Oneigenlijk gebruik
    Als het defect val- stoot of waterschade betreft, het artikel oneigenlijk gebruikt is of het defect binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel lag, kunt u geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging. U ontvangt dan een vrijblijvende prijsopgave voor de kosten van herstel. U kunt daarna aangeven of u akkoord gaat met reparatie tegen het aangegeven bedrag of dat u afziet van verdere afhandeling. In het laatste geval kunt u uw artikel terugkrijgen. De transportkosten voor de retourzending komen hierbij voor uw eigen rekening. het artikel wordt u in beide gevallen onder rembours aangeboden. U betaalt dus aan de postbode.

    Dussss, geen garantie meer…
    &ik heb het nog steeds niet gezegt! :(
    xx

    Vitani94
    Reageer

    Stomme bol.com. Ik had hem bij de fotograaf gekocht en die zegt gewoon ‘oh, dat fixen we wel even’. Soms koste het niets en als het al wat koste dan was het geloof ik ook onder een tientje.
    Wat je keuze ook gaat worden, beste dat je het zo snel mogelijk gaat zeggen. Reparatie is overigens meestal goedkoper dan vervanging (vergeet trouwens niet je geheugenkaartje er uit te vissen voor je hem verstuurt).

Reageer

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

20 nov 2011
0 / 7
20 nov 2011
26 nov 2011