Op het Viva forum was dit een van mijn favoriete topics: wat heb je gelezen in…
We stellen onszelf een “leesdoel” voor een jaar en houden hier bij wat we gelezen hebben.
Zelf vind ik het erg leuk om op deze manier bij te houden en ook om te zien wat anderen
lezen. Zo heb ik al vaak inspiratie opgedaan :)
Mijn leesdoel voor 2021 waren 50 boeken. Ik wilde mezelf uitdagen. Dacht dat het me nooit zou lukken, maar toen kwam daar mijn e-reader met een abonnement op BookChoice en uiteindelijk ook een proefabonnement op Kobo Plus. En toen ging het los haha.
[b]Januari[/b]
1. Kim Faber & Janni Pedersen – Winterland ***
2. Helen Fields – Perfecte prooi ***
3. Sophie Zeestraten – Moederziel ****
4. Anya Niewierra – Het bloemenmeisje *****
5. Kristin Hannah – Nachtegaal *****
[b]Februari[/b]
6. Machteld Siegmann – De Kaalvreter ***
7. Jane Fallon – Even tussen ons ***
8. Els Florijn – De engelen van Elizabeth
9. Judith Visser – Zondagsleven ***
10. Angela Marsons – Stille schreeuw ****
11. Jonas Moström – Dodelijk dichtbij ****
[b]Maart[/b]
12. Carla de Jong – De sessies ***
13. Karen Dionnne – Geworteld in het kwaad *****
14. Diney Costeloe – Twee moedige vrouwen ****
15. Elvin Post – De cursus ***
16. Ana Johns – Het meisje in de witte kimono *****
17. Samuel Bjork – De doodsvogel *****
18. Jill Mansell – Heerlijk duurt het langst ****
[b]April[/b]
19. Tommie Niessen – Kastanjehove ****
20. Robert Bryndsza – Zonder gezicht *****
21. Marcel van de Ven – De kooi ***
22. Mattias Edvardsson – Goede buren ****
23. Nathalie Pagie – Helsinki ****
24. Janet Skeslien Charles – De bibliotheek van Parijs ****
[b]Mei[/b]
25. Samuel Bjork – De jongen in de sneeuw ***
26. B.A. Paris – De therapeut *****
27. Abigail Dean – Meisje A ***
28. Christiaan Alberdingk Thijm – De familie Wachtman ****
29. Mattias Edvardsson – Een heel gewoon gezin ****
30. Joanna Goodman – Het huis voor ongewenste meisjes *****
31. Loes den Hollander – Wacht maar af ****
32. Maria Genova & Angel van der Vecht – Het duivelsmeisje ****
33. Julienne Brouwers – Dubbel bedrog ****
34. Barbara de Smedt – Alleen *****
35. Marina Folkers – Ik hou je vast ****
36. Romy Hausmann – Dag en nacht *****
[b]Juni[/b]
37. Helen Fields – Perfecte dood ****
38. Dennis Storm – Weg ermee *****
39. Barbara de Smedt – Roadtrip naar nergens ****
40. Marc de Hond – Licht in de tunnel *****
41. Thomas Olde Heuvelt – Hex ***
42.
@Regendrup wrote:
Op het Viva forum was dit een van mijn favoriete topics: wat heb je gelezen in…
We stellen onszelf een “leesdoel” voor een jaar en houden hier bij wat we gelezen hebben.
Zelf vind ik het erg leuk om op deze manier bij te houden en ook om te zien wat anderen
lezen. Zo heb ik al vaak inspiratie opgedaan
Dit jaar gaat het lezen niet O vlot, nog maar slechts 1 boek gelezen. Nu op vakantie in een hangmat. Heb de nieuwste van John Boyne bij me ‘de reiziger ‘en het nieuwe boek van Susan Smit ‘ De heks van Limbricht.”
Leuk dat er steeds meer mensen hier verder gaan. Ik kan niet zonder forum.
Dat had ik vorig jaar! Echt een ongelooflijke leesdip.. tips gevraagd op het forum (want waar anders ;-)) en toen opeens was mijn leesflow er weer.
En toen ging het dus echt helemaal los haha. Ik lees overal en nergens.
En straks ga ik verhuizen en heb ik weer een bad… nou echt ik voorspel lange leesavonden in bad! Heerlijk.
Ik zwaai ook even 🙋♀️
Ik blijf mijn lijstjes voorlopig ook nog op Viva posten.
euws
NU
LIFE & TV SEKS & LIEFDE WERK LIJF & PSYCHE EQUALITY PODCAST VIDEO MODE & BEAUTY BACKSTAGE COLUMNS WINNEN MAGAZINE VIVA
FORUM
FORUM START NIEUWE TOPICS ACTIEVE TOPICS MEDEDELINGEN FAQ HUISREGELS
VIVA MAMA
ABONNEER ACTIE: LITTLE LABEL PYJAMA
SHOP VIVA400 ABONNEER
VIVA VIVA MAMA ACTIE: LITTLE LABEL PYJAMA
han1987
han1987
2061 berichten
Terug naar overzicht
Reacties van han1987
Bekijken
han1987
18-06-2021 07:06
Topic: “Wat heb je in 2021 gelezen??”
Pijler: Entertainment
Januari
1 Saffierblauw (eindeloos verliefd) – Kerstin Gier
2 Meesterdief – Wilson Boldewijn
3 Big Mike – Wilson Boldewijn
4 Winter in de kleine bakkerij – Jenny Colgan
5 De laatste leugen – Riley Sage
6 De stille patient – Alex Michealides
7 De creche – Elle van Rijn
8 Het schooltje van Auschwitz – Mario Escobar
9 Rennen! – Cora Sakalli
10 Vijf stappen van jou – Rachael Lippincott
11 Smaragdgroen (eindeloos verliefd) – Kerstin Gier
12 Blauwe plekken – Anke de Vries
13 Oorlogswinter – Jan Terlouw
Februari
14 Spookpokken: de jacht op Morrigan Crow – Jessica Townsend
15 De laatste deelnemer – Alexandra Oliva
16 Malorie – Josh Malerman
17 The island – C.L. Taylor
18 De druppel – Frederik Baas
19 Goede buren – Mattias Edvardsson
20 Winter in Cocklebarry bay – Nicola May
21 Ghost stories
22 Starfell 1 – Dominique Valente
23 Starfell 2 – Dominique Valente
24 Briefjes voor Pelle – Marlies Slegers
25 Koning van Katoren – Jan Terlouw
Maart
26 Het boek van vergeten woorden – Pip Williams
27 Hou het stil – Wim Bax
28 The girl in the locked room – Mary Downing Hall
29 The haunting of Hill House – Shirley Jackson
30 De kloof – Jan Terlouw
31 Six stories – storytel original
32 virus Amsterdam – storytel original
33 virus Stockholm seizoen 1 – storytel original
34 virus Stockholm seizoen 2 – storytel original
35 Het meisje in de witte kimono – Ana Johns
36 Haunted hideout – Michelle Dorey
37 A grave conjuring – Michelle Dorey
38 Haunted by the succubus – Michelle Dorey
39 The nightmare room – Chris Sorensen
April
40 Kerstmisaurus – Tom Fletcher
41 Black friday – Maren Stoffels
42 De labyrintrenner – James Dashner
43 De schroeiproeven – James Dashner
44 De doodskuur – James Dashner
45 Divergent – Veronica Roth
46 Azerty – Sandra J Paul
47 Hell city: laatste halte – Joanne Carlton
48 Alleen – Barbara de Smet
49 Voor het donker thuis – Riley Sager
50 Room service – Maren Stoffels
Mei
51 Unsinkable – Lotte van den Noort
52 Huiver – Allie Reynolds
53 Het cupcake cafe – Jenny Colgan
54 Loslaten doet pijn – Marianne Swinkels
55 Moeder is boos – Lineke Breukel
56 Before the coffee gets cold – Toshikazu Kawaguchi
Juni
57 The last chance hotel – Nicki Thornton
58 Natan Z – Arjan Alberts
59 De Saoedi’s – Mark Blaisse
60 Terwijl Parijs sliep – Ruth Druart
61 Ik ga leven – Lale Gul
Januari
1 Saffierblauw (eindeloos verliefd) – Kerstin Gier
2 Meesterdief – Wilson Boldewijn
3 Big Mike – Wilson Boldewijn
4 Winter in de kleine bakkerij – Jenny Colgan
5 De laatste leugen – Riley Sage
6 De stille patient – Alex Michealides
7 De creche – Elle van Rijn
8 Het schooltje van Auschwitz – Mario Escobar
9 Rennen! – Cora Sakalli
10 Vijf stappen van jou – Rachael Lippincott
11 Smaragdgroen (eindeloos verliefd) – Kerstin Gier
12 Blauwe plekken – Anke de Vries
13 Oorlogswinter – Jan Terlouw
Februari
14 Spookpokken: de jacht op Morrigan Crow – Jessica Townsend
15 De laatste deelnemer – Alexandra Oliva
16 Malorie – Josh Malerman
17 The island – C.L. Taylor
18 De druppel – Frederik Baas
19 Goede buren – Mattias Edvardsson
20 Winter in Cocklebarry bay – Nicola May
21 Ghost stories
22 Starfell 1 – Dominique Valente
23 Starfell 2 – Dominique Valente
24 Briefjes voor Pelle – Marlies Slegers
25 Koning van Katoren – Jan Terlouw
Maart
26 Het boek van vergeten woorden – Pip Williams
27 Hou het stil – Wim Bax
28 The girl in the locked room – Mary Downing Hall
29 The haunting of Hill House – Shirley Jackson
30 De kloof – Jan Terlouw
31 Six stories – storytel original
32 virus Amsterdam – storytel original
33 virus Stockholm seizoen 1 – storytel original
34 virus Stockholm seizoen 2 – storytel original
35 Het meisje in de witte kimono – Ana Johns
36 Haunted hideout – Michelle Dorey
37 A grave conjuring – Michelle Dorey
38 Haunted by the succubus – Michelle Dorey
39 The nightmare room – Chris Sorensen
April
40 Kerstmisaurus – Tom Fletcher
41 Black friday – Maren Stoffels
42 De labyrintrenner – James Dashner
43 De schroeiproeven – James Dashner
44 De doodskuur – James Dashner
45 Divergent – Veronica Roth
46 Azerty – Sandra J Paul
47 Hell city: laatste halte – Joanne Carlton
48 Alleen – Barbara de Smet
49 Voor het donker thuis – Riley Sager
50 Room service – Maren Stoffels
Mei
51 Unsinkable – Lotte van den Noort
52 Huiver – Allie Reynolds
53 Het cupcake cafe – Jenny Colgan
54 Loslaten doet pijn – Marianne Swinkels
55 Moeder is boos – Lineke Breukel
56 Before the coffee gets cold – Toshikazu Kawaguchi
Juni
57 The last chance hotel – Nicki Thornton
58 Natan Z – Arjan Alberts
59 De Saoedi’s – Mark Blaisse
60 Terwijl Parijs sliep – Ruth Druart
61 Ik ga leven – Lale Gul
Januari
1 Saffierblauw (eindeloos verliefd) – Kerstin Gier
2 Meesterdief – Wilson Boldewijn
3 Big Mike – Wilson Boldewijn
4 Winter in de kleine bakkerij – Jenny Colgan
5 De laatste leugen – Riley Sage
6 De stille patient – Alex Michealides
7 De creche – Elle van Rijn
8 Het schooltje van Auschwitz – Mario Escobar
9 Rennen! – Cora Sakalli
10 Vijf stappen van jou – Rachael Lippincott
11 Smaragdgroen (eindeloos verliefd) – Kerstin Gier
12 Blauwe plekken – Anke de Vries
13 Oorlogswinter – Jan Terlouw
Februari
14 Spookpokken: de jacht op Morrigan Crow – Jessica Townsend
15 De laatste deelnemer – Alexandra Oliva
16 Malorie – Josh Malerman
17 The island – C.L. Taylor
18 De druppel – Frederik Baas
19 Goede buren – Mattias Edvardsson
20 Winter in Cocklebarry bay – Nicola May
21 Ghost stories
22 Starfell 1 – Dominique Valente
23 Starfell 2 – Dominique Valente
24 Briefjes voor Pelle – Marlies Slegers
25 Koning van Katoren – Jan Terlouw
Maart
26 Het boek van vergeten woorden – Pip Williams
27 Hou het stil – Wim Bax
28 The girl in the locked room – Mary Downing Hall
29 The haunting of Hill House – Shirley Jackson
30 De kloof – Jan Terlouw
31 Six stories – storytel original
32 virus Amsterdam – storytel original
33 virus Stockholm seizoen 1 – storytel original
34 virus Stockholm seizoen 2 – storytel original
35 Het meisje in de witte kimono – Ana Johns
36 Haunted hideout – Michelle Dorey
37 A grave conjuring – Michelle Dorey
38 Haunted by the succubus – Michelle Dorey
39 The nightmare room – Chris Sorensen
April
40 Kerstmisaurus – Tom Fletcher
41 Black friday – Maren Stoffels
42 De labyrintrenner – James Dashner
43 De schroeiproeven – James Dashner
44 De doodskuur – James Dashner
45 Divergent – Veronica Roth
46 Azerty – Sandra J Paul
47 Hell city: laatste halte – Joanne Carlton
48 Alleen – Barbara de Smet
49 Voor het donker thuis – Riley Sager
50 Room service – Maren Stoffels
Mei
51 Unsinkable – Lotte van den Noort
52 Huiver – Allie Reynolds
53 Het cupcake cafe – Jenny Colgan
54 Loslaten doet pijn – Marianne Swinkels
55 Moeder is boos – Lineke Breukel
56 Before the coffee gets cold – Toshikazu Kawaguchi
Juni
57 The last chance hotel – Nicki Thornton
58 Natan Z – Arjan Alberts
59 De Saoedi’s – Mark Blaisse
60 Terwijl Parijs sliep – Ruth Druart
61 Ik ga leven – Lale Gul
62 Escape game – Maren Stoffels
Wauw jullie lezen veel!!
Ik heb andere jaren ook periodes gehad dat ik heel veel las. Meestal 1 boek per week. Op dit moment gaat het wat minder hard. Wat ik lees? Ik lees echt vanalles…
Januari
1. Toen ik je zag (Isa Hoes)
2. Het mooiste moet nog komen (Mary Pipher)
3. Zen & de kunst van eenvoudig leven (Shunmyo Masuno)
4. Gesprekken met vrienden (Sally rooney)
Februari
X
Maart
5. Reizen naar de midzomerzon (Tory Bilski)
6. Hotel hartzeer (Susan Smit)
7. Druks (Francien Regelink)
8. Wees lief voor jezelf (Patricia spadaro)
9. Goeroes (stine Jensen)
10. Ik was een seksslavin (Anna ruston)
April
11. Tommie in gesprek (Tommie Niessen)
Mei
12. Dagelijks werk (Renate dorrestein)
Juni
13. Jongleren met vermicelli (Sigrid van Iersel)
14. Mindful en mindblowing seks (Jessica graham)
15. Maak het uit met suiker (Molly Carmel)
16. Ik ben je moeder niet (Susanne huhn)
Januari
1. Kim Faber & Janni Pedersen – Winterland ***
2. Helen Fields – Perfecte prooi ***
3. Sophie Zeestraten – Moederziel ****
4. Anya Niewierra – Het bloemenmeisje *****
5. Kristin Hannah – Nachtegaal *****
Februari
6. Machteld Siegmann – De Kaalvreter ***
7. Jane Fallon – Even tussen ons ***
8. Els Florijn – De engelen van Elizabeth
9. Judith Visser – Zondagsleven ***
10. Angela Marsons – Stille schreeuw ****
11. Jonas Moström – Dodelijk dichtbij ****
Maart
12. Carla de Jong – De sessies ***
13. Karen Dionnne – Geworteld in het kwaad *****
14. Diney Costeloe – Twee moedige vrouwen ****
15. Elvin Post – De cursus ***
16. Ana Johns – Het meisje in de witte kimono *****
17. Samuel Bjork – De doodsvogel *****
18. Jill Mansell – Heerlijk duurt het langst ****
April
19. Tommie Niessen – Kastanjehove ****
20. Robert Bryndsza – Zonder gezicht *****
21. Marcel van de Ven – De kooi ***
22. Mattias Edvardsson – Goede buren ****
23. Nathalie Pagie – Helsinki ****
24. Janet Skeslien Charles – De bibliotheek van Parijs ****
Mei
25. Samuel Bjork – De jongen in de sneeuw ***
26. B.A. Paris – De therapeut *****
27. Abigail Dean – Meisje A ***
28. Christiaan Alberdingk Thijm – De familie Wachtman ****
29. Mattias Edvardsson – Een heel gewoon gezin ****
30. Joanna Goodman – Het huis voor ongewenste meisjes *****
31. Loes den Hollander – Wacht maar af ****
32. Maria Genova & Angel van der Vecht – Het duivelsmeisje ****
33. Julienne Brouwers – Dubbel bedrog ****
34. Barbara de Smedt – Alleen *****
35. Marina Folkers – Ik hou je vast ****
36. Romy Hausmann – Dag en nacht *****
Juni
37. Helen Fields – Perfecte dood ****
38. Dennis Storm – Weg ermee *****
39. Barbara de Smedt – Roadtrip naar nergens ****
40. Marc de Hond – Licht in de tunnel *****
41. Thomas Olde Heuvelt – Hex ***
42. Stefaan Degand – Hoi liefje met Mila gaat het goed en ik klungel.. ****
Wat fijn dat er hier nu ook zo’n topic is!! Mijn lijstje tot nu toe;
Januari:
1. Het geheim van de kathedraal – Steve Berry
2. De olijfboom – Lucinda Riley
3. Bloedlink – Marianne & Theo Hoogstraaten
4. De verleidsters – Marianne & Theo Hoogstraaten
5. Zondeval – Marianne & Theo Hoogstraaten
6. Last minute – Linda van Rijn
April:
7. De schilder van Barcelona – Ildefonso Falcones
Mei:
8. De zilverboom – Lucinda Riley
9. Wie niet horen wil – Nicci French
10. De zevende zus – Lucinda Riley
11. Villa Toscane – Linda van Rijn
12. Het meisje in het ijs – Robert Bryndza
13. Winterbloesem – Corina Bomann
14. Het wonderlijke verhaal van de man die van India naar Zweden fietste voor de liefde – Per J Andersson
15. De meisjes van Ravensbrück – Anna Ellory
16. De kerstquilt – Jennifer Chiaverini
17. IJzeren greep (shortthrill) – Sietske Scholten
18. Jaloezie (shortthrill) – Sietske Scholten
19. Geheim (shortthrill) – Sietske Scholten
20. De stalker in de nacht – Robert Bryndza
Januari
1 Saffierblauw (eindeloos verliefd) – Kerstin Gier
2 Meesterdief – Wilson Boldewijn
3 Big Mike – Wilson Boldewijn
4 Winter in de kleine bakkerij – Jenny Colgan
5 De laatste leugen – Riley Sage
6 De stille patient – Alex Michealides
7 De creche – Elle van Rijn
8 Het schooltje van Auschwitz – Mario Escobar
9 Rennen! – Cora Sakalli
10 Vijf stappen van jou – Rachael Lippincott
11 Smaragdgroen (eindeloos verliefd) – Kerstin Gier
12 Blauwe plekken – Anke de Vries
13 Oorlogswinter – Jan Terlouw
Februari
14 Spookpokken: de jacht op Morrigan Crow – Jessica Townsend
15 De laatste deelnemer – Alexandra Oliva
16 Malorie – Josh Malerman
17 The island – C.L. Taylor
18 De druppel – Frederik Baas
19 Goede buren – Mattias Edvardsson
20 Winter in Cocklebarry bay – Nicola May
21 Ghost stories
22 Starfell 1 – Dominique Valente
23 Starfell 2 – Dominique Valente
24 Briefjes voor Pelle – Marlies Slegers
25 Koning van Katoren – Jan Terlouw
Maart
26 Het boek van vergeten woorden – Pip Williams
27 Hou het stil – Wim Bax
28 The girl in the locked room – Mary Downing Hall
29 The haunting of Hill House – Shirley Jackson
30 De kloof – Jan Terlouw
31 Six stories – storytel original
32 virus Amsterdam – storytel original
33 virus Stockholm seizoen 1 – storytel original
34 virus Stockholm seizoen 2 – storytel original
35 Het meisje in de witte kimono – Ana Johns
36 Haunted hideout – Michelle Dorey
37 A grave conjuring – Michelle Dorey
38 Haunted by the succubus – Michelle Dorey
39 The nightmare room – Chris Sorensen
April
40 Kerstmisaurus – Tom Fletcher
41 Black friday – Maren Stoffels
42 De labyrintrenner – James Dashner
43 De schroeiproeven – James Dashner
44 De doodskuur – James Dashner
45 Divergent – Veronica Roth
46 Azerty – Sandra J Paul
47 Hell city: laatste halte – Joanne Carlton
48 Alleen – Barbara de Smet
49 Voor het donker thuis – Riley Sager
50 Room service – Maren Stoffels
Mei
51 Unsinkable – Lotte van den Noort
52 Huiver – Allie Reynolds
53 Het cupcake cafe – Jenny Colgan
54 Loslaten doet pijn – Marianne Swinkels
55 Moeder is boos – Lineke Breukel
56 Before the coffee gets cold – Toshikazu Kawaguchi
Juni
57 The last chance hotel – Nicki Thornton
58 Natan Z – Arjan Alberts
59 De Saoedi’s – Mark Blaisse
60 Terwijl Parijs sliep – Ruth Druart
61 Ik ga leven – Lale Gul
62 Escape game – Maren Stoffels
64 Vampire diaries: ontwaken – L.J. Smith
Januari
1 Saffierblauw (eindeloos verliefd) – Kerstin Gier
2 Meesterdief – Wilson Boldewijn
3 Big Mike – Wilson Boldewijn
4 Winter in de kleine bakkerij – Jenny Colgan
5 De laatste leugen – Riley Sage
6 De stille patient – Alex Michealides
7 De creche – Elle van Rijn
8 Het schooltje van Auschwitz – Mario Escobar
9 Rennen! – Cora Sakalli
10 Vijf stappen van jou – Rachael Lippincott
11 Smaragdgroen (eindeloos verliefd) – Kerstin Gier
12 Blauwe plekken – Anke de Vries
13 Oorlogswinter – Jan Terlouw
Februari
14 Spookpokken: de jacht op Morrigan Crow – Jessica Townsend
15 De laatste deelnemer – Alexandra Oliva
16 Malorie – Josh Malerman
17 The island – C.L. Taylor
18 De druppel – Frederik Baas
19 Goede buren – Mattias Edvardsson
20 Winter in Cocklebarry bay – Nicola May
21 Ghost stories
22 Starfell 1 – Dominique Valente
23 Starfell 2 – Dominique Valente
24 Briefjes voor Pelle – Marlies Slegers
25 Koning van Katoren – Jan Terlouw
Maart
26 Het boek van vergeten woorden – Pip Williams
27 Hou het stil – Wim Bax
28 The girl in the locked room – Mary Downing Hall
29 The haunting of Hill House – Shirley Jackson
30 De kloof – Jan Terlouw
31 Six stories – storytel original
32 virus Amsterdam – storytel original
33 virus Stockholm seizoen 1 – storytel original
34 virus Stockholm seizoen 2 – storytel original
35 Het meisje in de witte kimono – Ana Johns
36 Haunted hideout – Michelle Dorey
37 A grave conjuring – Michelle Dorey
38 Haunted by the succubus – Michelle Dorey
39 The nightmare room – Chris Sorensen
April
40 Kerstmisaurus – Tom Fletcher
41 Black friday – Maren Stoffels
42 De labyrintrenner – James Dashner
43 De schroeiproeven – James Dashner
44 De doodskuur – James Dashner
45 Divergent – Veronica Roth
46 Azerty – Sandra J Paul
47 Hell city: laatste halte – Joanne Carlton
48 Alleen – Barbara de Smet
49 Voor het donker thuis – Riley Sager
50 Room service – Maren Stoffels
Mei
51 Unsinkable – Lotte van den Noort
52 Huiver – Allie Reynolds
53 Het cupcake cafe – Jenny Colgan
54 Loslaten doet pijn – Marianne Swinkels
55 Moeder is boos – Lineke Breukel
56 Before the coffee gets cold – Toshikazu Kawaguchi
Juni
57 The last chance hotel – Nicki Thornton
58 Natan Z – Arjan Alberts
59 De Saoedi’s – Mark Blaisse
60 Terwijl Parijs sliep – Ruth Druart
61 Ik ga leven – Lale Gul
62 Escape game – Maren Stoffels
64 Vampire diaries: ontwaken – L.J. Smith
65 Geen spat veranderd – Sophie Hannah
Januari:
1. Het geheim van de kathedraal – Steve Berry
2. De olijfboom – Lucinda Riley
3. Bloedlink – Marianne & Theo Hoogstraaten
4. De verleidsters – Marianne & Theo Hoogstraaten
5. Zondeval – Marianne & Theo Hoogstraaten
6. Last minute – Linda van Rijn
April:
7. De schilder van Barcelona – Ildefonso Falcones
Mei:
8. De zilverboom – Lucinda Riley
9. Wie niet horen wil – Nicci French
10. De zevende zus – Lucinda Riley
11. Villa Toscane – Linda van Rijn
12. Het meisje in het ijs – Robert Bryndza
13. Winterbloesem – Corina Bomann
14. Het wonderlijke verhaal van de man die van India naar Zweden fietste voor de liefde – Per J Andersson
15. De meisjes van Ravensbrück – Anna Ellory
16. De kerstquilt – Jennifer Chiaverini
17. IJzeren greep (shortthrill) – Sietske Scholten
18. Jaloezie (shortthrill) – Sietske Scholten
19. Geheim (shortthrill) – Sietske Scholten
20. De stalker in de nacht – Robert Bryndza
Juni:
21. Het Italiaanse meisje – Lucinda Riley
@BoekThee wrote:
Januari:
1. Het geheim van de kathedraal – Steve Berry
2. De olijfboom – Lucinda Riley
3. Bloedlink – Marianne & Theo Hoogstraaten
4. De verleidsters – Marianne & Theo Hoogstraaten
5. Zondeval – Marianne & Theo Hoogstraaten
6. Last minute – Linda van Rijn
April:
7. De schilder van Barcelona – Ildefonso Falcones
Mei:
8. De zilverboom – Lucinda Riley
9. Wie niet horen wil – Nicci French
10. De zevende zus – Lucinda Riley
11. Villa Toscane – Linda van Rijn
12. Het meisje in het ijs – Robert Bryndza
13. Winterbloesem – Corina Bomann
14. Het wonderlijke verhaal van de man die van India naar Zweden fietste voor de liefde – Per J Andersson
15. De meisjes van Ravensbrück – Anna Ellory
16. De kerstquilt – Jennifer Chiaverini
17. IJzeren greep (shortthrill) – Sietske Scholten
18. Jaloezie (shortthrill) – Sietske Scholten
19. Geheim (shortthrill) – Sietske Scholten
20. De stalker in de nacht – Robert Bryndza
21. Niemand zeggen – MJ ArlidgeJuni:
22. Het Italiaanse meisje – Lucinda Riley
Januari:
1. Het geheim van de kathedraal – Steve Berry
2. De olijfboom – Lucinda Riley
3. Bloedlink – Marianne & Theo Hoogstraaten
4. De verleidsters – Marianne & Theo Hoogstraaten
5. Zondeval – Marianne & Theo Hoogstraaten
6. Last minute – Linda van Rijn
April:
7. De schilder van Barcelona – Ildefonso Falcones
Mei:
8. De zilverboom – Lucinda Riley
9. Wie niet horen wil – Nicci French
10. De zevende zus – Lucinda Riley
11. Villa Toscane – Linda van Rijn
12. Het meisje in het ijs – Robert Bryndza
13. Winterbloesem – Corina Bomann
14. Het wonderlijke verhaal van de man die van India naar Zweden fietste voor de liefde – Per J Andersson
15. De meisjes van Ravensbrück – Anna Ellory
16. De kerstquilt – Jennifer Chiaverini
17. IJzeren greep (shortthrill) – Sietske Scholten
18. Jaloezie (shortthrill) – Sietske Scholten
19. Geheim (shortthrill) – Sietske Scholten
20. De stalker in de nacht – Robert Bryndza
21. Niemand zeggen – MJ Arlidge
Juni:
22. Het Italiaanse meisje – Lucinda Riley
23. Beet – Sietske Scholten
Januari:
1. Het geheim van de kathedraal – Steve Berry
2. De olijfboom – Lucinda Riley
3. Bloedlink – Marianne & Theo Hoogstraaten
4. De verleidsters – Marianne & Theo Hoogstraaten
5. Zondeval – Marianne & Theo Hoogstraaten
6. Last minute – Linda van Rijn
April:
7. De schilder van Barcelona – Ildefonso Falcones
Mei:
8. De zilverboom – Lucinda Riley
9. Wie niet horen wil – Nicci French
10. De zevende zus – Lucinda Riley
11. Villa Toscane – Linda van Rijn
12. Het meisje in het ijs – Robert Bryndza
13. Winterbloesem – Corina Bomann
14. Het wonderlijke verhaal van de man die van India naar Zweden fietste voor de liefde – Per J Andersson
15. De meisjes van Ravensbrück – Anna Ellory
16. De kerstquilt – Jennifer Chiaverini
17. IJzeren greep (shortthrill) – Sietske Scholten
18. Jaloezie (shortthrill) – Sietske Scholten
19. Geheim (shortthrill) – Sietske Scholten
20. De stalker in de nacht – Robert Bryndza
21. Niemand zeggen – MJ Arlidge
Juni:
22. Het Italiaanse meisje – Lucinda Riley
23. Beet – Sietske Scholten
Juli:
24. Donker water – Robert Bryndza
Januari:
1. Het geheim van de kathedraal – Steve Berry
2. De olijfboom – Lucinda Riley
3. Bloedlink – Marianne & Theo Hoogstraaten
4. De verleidsters – Marianne & Theo Hoogstraaten
5. Zondeval – Marianne & Theo Hoogstraaten
6. Last minute – Linda van Rijn
April:
7. De schilder van Barcelona – Ildefonso Falcones
Mei:
8. De zilverboom – Lucinda Riley
9. Wie niet horen wil – Nicci French
10. De zevende zus – Lucinda Riley
11. Villa Toscane – Linda van Rijn
12. Het meisje in het ijs – Robert Bryndza
13. Winterbloesem – Corina Bomann
14. Het wonderlijke verhaal van de man die van India naar Zweden fietste voor de liefde – Per J Andersson
15. De meisjes van Ravensbrück – Anna Ellory
16. De kerstquilt – Jennifer Chiaverini
17. IJzeren greep (shortthrill) – Sietske Scholten
18. Jaloezie (shortthrill) – Sietske Scholten
19. Geheim (shortthrill) – Sietske Scholten
20. De stalker in de nacht – Robert Bryndza
21. Niemand zeggen – MJ Arlidge
Juni:
22. Het Italiaanse meisje – Lucinda Riley
23. Beet – Sietske Scholten
Juli:
24. Donker water – Robert Bryndza
25. De fatale uitweg – Sietske Scholten
Januari:
1. Het geheim van de kathedraal – Steve Berry
2. De olijfboom – Lucinda Riley
3. Bloedlink – Marianne & Theo Hoogstraaten
4. De verleidsters – Marianne & Theo Hoogstraaten
5. Zondeval – Marianne & Theo Hoogstraaten
6. Last minute – Linda van Rijn
April:
7. De schilder van Barcelona – Ildefonso Falcones
Mei:
8. De zilverboom – Lucinda Riley
9. Wie niet horen wil – Nicci French
10. De zevende zus – Lucinda Riley
11. Villa Toscane – Linda van Rijn
12. Het meisje in het ijs – Robert Bryndza
13. Winterbloesem – Corina Bomann
14. Het wonderlijke verhaal van de man die van India naar Zweden fietste voor de liefde – Per J Andersson
15. De meisjes van Ravensbrück – Anna Ellory
16. De kerstquilt – Jennifer Chiaverini
17. IJzeren greep (shortthrill) – Sietske Scholten
18. Jaloezie (shortthrill) – Sietske Scholten
19. Geheim (shortthrill) – Sietske Scholten
20. De stalker in de nacht – Robert Bryndza
21. Niemand zeggen – MJ Arlidge
Juni:
22. Het Italiaanse meisje – Lucinda Riley
23. Beet – Sietske Scholten
Juli:
24. Donker water – Robert Bryndza
25. De fatale uitweg – Sietske Scholten
26. De schaduw van Elvira – Sietske Scholten
Januari:
1. Het geheim van de kathedraal – Steve Berry
2. De olijfboom – Lucinda Riley
3. Bloedlink – Marianne & Theo Hoogstraaten
4. De verleidsters – Marianne & Theo Hoogstraaten
5. Zondeval – Marianne & Theo Hoogstraaten
6. Last minute – Linda van Rijn
April:
7. De schilder van Barcelona – Ildefonso Falcones
Mei:
8. De zilverboom – Lucinda Riley
9. Wie niet horen wil – Nicci French
10. De zevende zus – Lucinda Riley
11. Villa Toscane – Linda van Rijn
12. Het meisje in het ijs – Robert Bryndza
13. Winterbloesem – Corina Bomann
14. Het wonderlijke verhaal van de man die van India naar Zweden fietste voor de liefde – Per J Andersson
15. De meisjes van Ravensbrück – Anna Ellory
16. De kerstquilt – Jennifer Chiaverini
17. IJzeren greep (shortthrill) – Sietske Scholten
18. Jaloezie (shortthrill) – Sietske Scholten
19. Geheim (shortthrill) – Sietske Scholten
20. De stalker in de nacht – Robert Bryndza
21. Niemand zeggen – MJ Arlidge
Juni:
22. Het Italiaanse meisje – Lucinda Riley
23. Beet – Sietske Scholten
Juli:
24. Donker water – Robert Bryndza
25. De fatale uitweg – Sietske Scholten
26. De schaduw van Elvira – Sietske Scholten
27. De code – Denise Rudberg
Januari:
1. Het geheim van de kathedraal – Steve Berry
2. De olijfboom – Lucinda Riley
3. Bloedlink – Marianne & Theo Hoogstraaten
4. De verleidsters – Marianne & Theo Hoogstraaten
5. Zondeval – Marianne & Theo Hoogstraaten
6. Last minute – Linda van Rijn
April:
7. De schilder van Barcelona – Ildefonso Falcones
Mei:
8. De zilverboom – Lucinda Riley
9. Wie niet horen wil – Nicci French
10. De zevende zus – Lucinda Riley
11. Villa Toscane – Linda van Rijn
12. Het meisje in het ijs – Robert Bryndza
13. Winterbloesem – Corina Bomann
14. Het wonderlijke verhaal van de man die van India naar Zweden fietste voor de liefde – Per J Andersson
15. De meisjes van Ravensbrück – Anna Ellory
16. De kerstquilt – Jennifer Chiaverini
17. IJzeren greep (shortthrill) – Sietske Scholten
18. Jaloezie (shortthrill) – Sietske Scholten
19. Geheim (shortthrill) – Sietske Scholten
20. De stalker in de nacht – Robert Bryndza
21. Niemand zeggen – MJ Arlidge
Juni:
22. Het Italiaanse meisje – Lucinda Riley
23. Beet – Sietske Scholten
Juli:
24. Donker water – Robert Bryndza
25. De fatale uitweg – Sietske Scholten
26. De schaduw van Elvira – Sietske Scholten
27. De code – Denise Rudberg
28. Laatste adem – Robert Bryndza
Het laatste wat ik gelezen heb ik het blog van http://www.flinndal.nl Ik wil graag zoveel mogelijk weten over voeding en supplementen. Welk boek zouden jullie daarvoor aanraden?