Femme logo

Home / Forums / Digi / WiFi is dood

WiFi is dood

  • aangemaakt
    11 jan 2013
  • laatste reactie
    7 feb 2013
  • 20
    reacties
  • 4
    gebruikers
  • Origineel gepost door GravityX
    Meest gepost door Banaan.
    Laatste bericht van Banaan.
Digi
  • Aanmaker
    Onderwerp

  • GravityX
    Bijdrager
    GravityX
    Reageer

    Over welk apparaat heb je het precies?

  • coowckie
    Reageer

    Zet em es uit

    GravityX
    Reageer

    Opnieuw opstarten, wifi verwijderen en opnieuw instellen of router resetten zou ik aanraden

    Banaan.
    Reageer

    Heb ik ook een keer last van gehad, toen heb ik inderdaad m’n apparaat opnieuw opgestart en opnieuw WiFi aangeklikt. Toen deed hij het weer.

    GravityX
    Reageer

    Als meer er last van hebben zal jij het inderdaad niet persoonlijk zijn. Heb dit al zo vaak met Vodafone gehad.

    Banaan.
    Reageer

    Ik bedoelde dat ik dan m’n telefoon compleet uitzet en dan weer aan, en dan klikte ik m’n WiFi opnieuw aan en toen “vond” die hem weer. Maar een storing zou inderdaad ook heel goed de oorzaak kunnen zijn.. Hopelijk is het inderdaad snel opgelost.

    Banaan.
    Reageer

    Hmm, als het via je pc ook niet lukt ligt het misschien toch aan je router. Mijn vader start de router dan altijd even opnieuw op of trekt er een bepaald stekkertje even uit voor een paar seconde (weet niet welke, heb ik totaaaal geen verstand van hahaha), en dan er weer in en vaak hervat hij hem dan wel weer.
    Als het probleem langer aanhoudt, zou ik even met de instantie waaraan jullie aangesloten zijn bellen. Misschien is het wel een storing bij hen.

    Banaan.
    Reageer

    Oh dan zou ik het echt niet weten.. Maarja, wat je laptop betreft: die heeft natuurlijk niets met T-Mobile te maken.. Is wel vreemd..

    GravityX
    Reageer

    Ik zou gewoon nog even afwachten. Als het een storing is dan zijn ze er mee bezig en zal het snel/binnen een paar dagen wel gefixd zijn.

    coowckie
    Reageer

    Te ver weg van de router??

    Banaan.
    Reageer

    Ja dat kan ook, misschien zit je broertje qua apparatuur zoals computer dichterbij de router waardoor hij beter bereik heeft?

    coowckie
    Reageer

    Of de router kan nie meer gebruikers aan hadden wij oom wij hebben daarvoor een andere router moeten kopen

    Banaan.
    Reageer

    Wij hebben hem inderdaad ook vervangen.

    Banaan.
    Reageer

    Ik denk dan dat er misschien iets mis is met je wifi-instellingen, aangezien je broertje wel gewoon wifi heeft..

    Banaan.
    Reageer

    Misschien toch even met de ‘instelling’ bellen waar jullie zijn aangesloten of bij de provider van je telefoon.

    WhosThatChick
    Reageer

    weten je ouders het misschien niet? haha :p
    ik denk dat je idd even naar je wifi instellingen moet gaan kijken.
    je zei dat je htc had, kijk hier even op:

    http://www.htc.com/nl/support/
    selecteer dan je toestel, probleemoplossingsgids en dan die stappen volgen.
    iig, hier staat wel veel informatie en bepaalde instellingen op!

    Banaan.
    Reageer

    Misschien hebben je ouders het wachtwoord veranderd of iets dergelijks? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, vooral omat je broertje er geen last van heeft, dus ik snap er ook niets van… Ik denk dat professionals je er meer over kunnen vertellen.

    Banaan.
    Reageer

    Meestal wel ja, misschien wel handig.

    Banaan.
    Reageer

    Hahaha succes!

    Banaan.
    Reageer

    Mooii! Wat was er nu precies aan de hand?

    Banaan.
    Reageer

    Oooh, fijn dat het verholpen is, ik haaaat het als internet een eigen willetje heeft.

Reageer

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

11 jan 2013
0 / 20
11 jan 2013
7 feb 2013